Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Den var väl inte AF? ?Tjena!
Fortsätter med lite mörkare. Nog bästa AF julöl jag druckit. Om man inte räknar Mariestads Strong Ale som dom släppte vid jul för några år sen, den var otroligt bra till julbordet.
Minns den som snudd på odrickbar! Kanske är bättre nu mer?
Har några... I "jordkällaren".Hm, verkar vara den sista. Är nog dags att köpa en ny batch och ställa ner i jordkällaren?
Helt okejMåste erkänna att de flesta AF inte faller mig i smaken.. men hade älskat om de gjorde det.
On another note, denna var riktigt bra. ?Visa bilaga 671399
Den här är jag nog sist på bollen på. Hoppas bara att den är god, jag köpte två...
Jodå. Påminde närmast om Grimbergen. Inte alls lik Carolus som jag bara tyckte var konstig med sina kryddtoner.
Visa bilaga 671413
Det är tjeckiskt. Budweiser är väl amerikanarnas översättning när de snodde det.Alltså, är det någon som vet varför Budweiser Budvar saluförs som Budějovický Budvar i Sverige? Att varumärket Budweiser syftar på något helt annat i Nordamerika hajar jag, men i EU...?
Nej, Budweis är det tyska namnet på den stad som som på tjeckiska heter České Budějovice. (Böhmen, för att inte säga stora delar av Centraleuropa, har historiskt varit minst tvåspråkigt.)Det är tjeckiskt. Budweiser är väl amerikanarnas översättning när de snodde det.
Varför dricker du samma öl om och om igen i olika flaskor?
Varför dricker du samma öl om och om igen i olika flaskor?
Nygammal variant från lokalbryggeriet.
Visa bilaga 671962
Ett tips kan vara att jobba just denna vecka, om du vill slippa det mörkare tonerna. ?Jag är vanligtvis ingen varm tillhängare av mörka ölsorter men denna satt fint till julens första skinkmacka till lunch.
Visa bilaga 672033
Det var flera år sedan jag slutade jobba. Sånt trams ?Ett tips kan vara att jobba just denna vecka, om du vill slippa det mörkare tonerna. ?