Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Blev inspirerad och grävde fram en 2020 igår kväll. Söt. Väldigt söt. Kanske skulle sparats till 2030, men det finns fler.Du borde ha druckit den där typ 2033 ?
Inte alls dum den där!Kärlek på flaska ??Visa bilaga 673058
Visa bilaga 673226Ligger mellan Narwhal och Phobia i smaken.
Men jag måste säga att Galactic Boss (Brygghus 19, Karlshamn) är favoriten ändå i kategorin tokstark porter. Det är bara att jag tycker det är lite torftigt att bara dricka ett öl. Andra öl förtjänar också min uppmärksamhet!
Aha! Polens motsvarighet till Arboga 10,2!Har en kompis som ÄLSKAR starka öl, men han dricker BILLIGA, dåliga, polska starka. Ligger säkert inte i närheten av dina.
Smakade EN gång, men det smakar mer, som öl blandat med
vodka
Om ni är i Polen, köp INTE, drick INTE!!!!
Många alkisar, som vill hålla sig lite längre stående (eller som inte gillar stark sprit) lever på stark öl ?
P.S. MOCNE (på polska) betyder = STARK
Men bara om det gäller ÖL.
Om en kille är stark, då är han : MOCNY
Om en kvinna är stark , då är hon : MOCNA
Men om ett barn är stak, då är precis som ÖL : MOCNE
![]()
![]()
![]()
Jag tar gärna alkoholfritt istället!Då tar jag hellre en välhumlad pilsner på 4,5 %.
Tyskie som postades för ett par dagar sedan i tråden är väl en polsk öl? Vill minnas jag såg den på flera ställen och även drack nån i Warszawa sist jag var där.Jag tar gärna alkoholfritt istället!
Det finns MÅNGA såna "ARBOGA"- liknande produkter i Polen.
Enligt mig, 95% polska öl liknar "ingenting". Undviker och försöker inte ens hitta nåt att ta hem om jag är nere i Polen.
Dricker ibland polsk öl (bara när jag cyklar i Polen), men är sällan nöjd. Som tur, man kan nästan överallt hitta tjeckiska eller tyska.
Jodå, en rejäl torrhumling med citra, mosaic, idaho 7, simcoe, cascade, columbus mfl skapar underverk med smaklös öl.Öl kan INTE smaka mycket bättre!!!
Hoppas att mina 48 tyska (44 idag) öl räcker till årets slut
Visa bilaga 673177
Det finns fantastiskt verktyg på såna som DU : IGNORERA ?Jodå, en rejäl torrhumling med citra, mosaic, idaho 7, simcoe, cascade, columbus mfl skapar underverk med smaklös öl.
Skall hem till Angelique ikväll och fira nyår. Kanske skall ta med en flarra Cuvée.De Glazen Toren ?Visa bilaga 673385