liveforthis
Aktiv medlem
[OT] Vilken (lagom) kall öl dricker du nu?
1 te på de.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Drack upp min några år gamla Jäger medan jag lagade mat, den har legat i frysen i över ett år. ?
Snålis.Sambon jobbar dygn och jag har sovmorgon till kl 10 imorn, så ett par öl med katterna sitter fint.
(Dom får dock hålla sig till vatten)Visa bilaga 673546
Jägern tog slut förra veckan när jag var sjuk. ?Drack upp min några år gamla Jäger medan jag lagade mat, den har legat i frysen i över ett år. ?
Den smakade knepigt.Visa bilaga 673622
Kickar igång året på högsta växeln ?
Ja, Det var lite väl mycket konjak för min smak.Den smakade knepigt.
Bryggd på mitt badvatten. Tänk på det!Den här var riktigt bra!
Visa bilaga 673770
Näää, Stiernsund ligger ju låångt fr Siljan, nästan i Gävleborg ju! Badar du där?Bryggd på mitt badvatten. Tänk på det!
"Med Siljan i blodet" ligger nog en Gardena till bryggeriet.Näää, Stiernsund ligger ju låångt fr Siljan, nästan i Gävleborg ju! Badar du där?
Naaa… Däremot sitter jag o dricker den inte långt ifrån ditt badkar, gissar jag."Med Siljan i blodet" ligger nog en Gardena till bryggeriet.
Är det Lerdalshöjden?Naaa… Däremot sitter jag o dricker den inte långt ifrån ditt badkar, gissar jag.
Närmre, GreenÄr det Lerdalshöjden?
Då kan du se mitt hustak i alla fall.Närmre, Green
Det är ju mörkt… men jag kan ju hälla ut lite öl i backen så kanske det rinner ner :-)Då kan du se mitt hustak i alla fall.
Kan hissa upp ett tomtebloss i flaggstången.Det är ju mörkt… men jag kan ju hälla ut lite öl i backen så kanske det rinner ner :-)
För fan jarek, den är ju gammal o utgången!
Najs, synd på all IPA. ;)
Näe, bra skulle jag säga. Mer att gilla ?Najs, synd på all IPA. ;)
Inte den ölen jag hade valt kl 04:48.
Kanske därför jag vaknade så tidigt och inte kunde somna om! Drack ölen tidigare på kvällen innan. =)Inte den ölen jag hade valt kl 04:48.