Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Undrar om den smakar annorlunda på "tjock burk" jämfört med den smala burken? ;)
Eftersom jag är tjockis så är svaret naturligtvis att tjockare alltid är bättre.Undrar om den smakar annorlunda på "tjock burk" jämfört med den smala burken? ;)
Har du sålt pensionsfonder? Jag får ALLA imorgon! En kompis hämtar en motorcykel i Svedala (hjälpte honom lite), och han är bra kompis, med min kompis som bor i Berlin.Får vi fullständigt resultat på söndag? Jag säljer av lite pensionsfonder så kan jag klicka hem en bil på måndag morgon![]()
Men va! Ska jag behöva nalla från cykelkontot? Vissa konton rör man inte i första tagetHar du sålt pensionsfonder? Jag får ALLA imorgon! En kompis hämtar en motorcykel i Svedala (hjälpte honom lite), och han är bra kompis, med min kompis som bor i Berlin.
Han från Berlin kör NU till Szczecin (med mina öl), och den andre har färjan 00.30![]()
Meeen, Löwenbräu i Hofbräuglas?! Mina ögon blöder
Sorry! ;). Iaf München!Meeen, Löwenbräu i Hofbräuglas?! Mina ögon blöder![]()
Meeen, Löwenbräu i Hofbräuglas?! Mina ögon blöder![]()
Så jäkla god!
Den väntar också på mig.Så jäkla god!
Ja den e för jävla braSå jäkla god!
Visa bilaga 792197
Finns det någon konsensus om bästa oktoberfestölen på bolaget? Jag chansade på Ayinger, stabilt.
Årets märkligaste oktoberfestölrecension? Vad skulle göra det mer spännande? Amerikansk humlebomb? Chilismak, mango eller jordnötssmak? Känns som han missat poängen. =)
![]()
Årets tråkigaste släpp – med en ljusglimt - Beernews
Ja, det är den tiden på året igen. Oktoberfestölen – årets kanske mest gäspframkallande ölsläpp – landar på hyllorna. Som vanligt är det mesta välbryggt, korrekt och vansinnigt oinspirerande. Men ett öl sticker ut – och det får inte ens kallas Oktoberfestbier.www.beernews.se
Nå, recensenten ger faktiskt exempel på andra tyska ölstilar som hade kunnat vara aktuella.Årets märkligaste oktoberfestölrecension? Vad skulle göra det mer spännande? Amerikansk humlebomb? Chilismak, mango eller jordnötssmak? Känns som han missat poängen. =)