Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Totteman skrev:
-------------------------------------------------------
> Efter löppasset satt det fint med en
> http://lagunitas.com/beers/maximus/
Ett syskon till denna, new dogtown pale ale, funkade jättebra till lite måleriarbete i granbens nya rum.
Halvblank vattenbaserad lackfärg, Beckers, obruten. Verktyg - 10 cm roller och höger hand.
Först lite färg på dörren, rull rull, och så lite dricka i målaren, klunk klunk. Aahhh!
En andra flaska fick tjänstgöra som motivation och inspirationskälla när jag försökte mig på att fixa navet i framhjulet. Gick väl så där, men ölen var god iaf.
Vill minnas att det var riktigt bitter och kärv när jag drack den på Retaarden, nu var den riktigt trevlig, hade jag vågat borde jag ha lagrat den ett år till!
Harry är det värt att köpa sig en bernardus 12 1,5l flaska på lördag eller bättre att hitta någon att dela en låda på? Stora flaskan verkade betydligt dyrare/mängd öl.
Njae, då är nog en låda bättre. Det blir väl lite annan karaktär på ölen över tid om man lagrar den på en 1,5l flaska, om det är bättre/sämre och värt pengarna är upp till var och en. :)