Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Har någon tips om glutenfri ale, ipa, apa, eller liknande. Greens Blonde är given, men finns det fler? Och framför allt finns det någon lite maffigare ale för julbordet? Ingen jädra lager alltså.
Mikkeller I Wish IPA Gluten Free verkar vara tvärslut överallt.
Visst är det märkligt att chang å singha inte smakar riktigt lika bra hemma... för att inte tala om Guinness. Hur man än försöker så blir den inte så god som på Irland...
Kanske den mest prisvärda portern? Har genom alla år mest köpt Carnegie, men den här måste jag säga är bättre. Lite sälta, och jag hittar liksom många åtskilda smaknyanser i den. Senast jag drack porter, Carnegie, var på kladdkakans dag, och den här hade nog passat bra till en chokladefterrätt också.
En stout, men bara just "imperial"? Varför det? Vet själv inte riktigt vad det är ens. Nils Oscar rökporter var god, och är det rökigaste jag någonsin druckit...
Minns inte vad den heter nu, men en rauchbier va det. Har sett den rätt ofta på bolaget, den var som att dricka något från charkdisken. Har tänkt försöka göra något i matväg på den men inte kommit till skott. Tips någon?
Annars blev den där fullern några inlägg riktigt god när den mjuknat lite av värmen.
Naugas skrev:
-------------------------------------------------------
> En stout, men bara just "imperial"? Varför det?
> Vet själv inte riktigt vad det är ens. Nils
> Oscar rökporter var god, och är det rökigaste
> jag någonsin druckit...
http://www.beeradvocate.com/beer/style/84/
Varför det? Därför jag gillar den stilen! :)
N.O. rökporter och Schlenkerla rauchbier har jag druckit men det inte det jag är efter för tillfället.
Kommer dricka några Chang i februari. Det fina med Chang jämfört med Singha är att flaskan är lite större, ölen är lite starkare och den är billigare.
/Jari
Sambal Oelek skrev:
-------------------------------------------------------
> Kneecap skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Sambal Oelek skrev:
> >
> --------------------------------------------------
>
> > -----
> > > Crabbies, ingefäraöl, riktigt smarrig!
> >
> > Tjena!
> >
> > Du är inte i Sverige va?
>
> jodå, morsan hade köpt :) drack sådan på en
> indisk restaurang i götet förut, gott
Tjena!
Crabbies är den bästa med alkohol jag druckit i sverige. Så surt att bolaget slutade med den.. Bra tryck i ingefäran. Den alkoholfria som finns på bolaget är iofs bra nära..