Vernersson
Aktiv medlem
[OT] Vilken (lagom) kall öl dricker du nu?
42Hz sa:Låt julhelgen börja!
Bush Prestige (bäst före 2014), tack Tobbe!
Sjysst "selfie" ;)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
42Hz sa:Låt julhelgen börja!
Stumpy sa:42Hz sa:Låt julhelgen börja!
Den färgen och grumligheten gick inte av för hackor. Skall den se ut så? Även före BBE?
Blev en Rulles julöl till kvällssalladen. Dock inte så julig som jag hade önskat.
Men vadå, det är ju fredag idag :-)Vernersson sa:Jag sa till marr i ett svagt ögonblick att jag inte skulle dricka ngn öl innan fredag.....
Jag ljög *haha*
Ikväll testade jag denna.... Riktigt trevlig :-D
Rattnalle sa:Men vadå, det är ju fredag idag :-)Vernersson sa:Jag sa till marr i ett svagt ögonblick att jag inte skulle dricka ngn öl innan fredag.....
Jag ljög *haha*
Jäkla bra vecka faktisktVernersson sa:Rattnalle sa:Men vadå, det är ju fredag idag :-)Vernersson sa:Jag sa till marr i ett svagt ögonblick att jag inte skulle dricka ngn öl innan fredag.....
Jag ljög *haha*
Jo, typ...... OCH i morgon :-D
Rattnalle sa:Jäkla bra vecka faktisktVernersson sa:Rattnalle sa:Men vadå, det är ju fredag idag :-)Vernersson sa:Jag sa till marr i ett svagt ögonblick att jag inte skulle dricka ngn öl innan fredag.....
Jag ljög *haha*
Vernersson sa:Rattnalle sa:Jäkla bra vecka faktisktVernersson sa:Rattnalle sa:Men vadå, det är ju fredag idag :-)Vernersson sa:Jag sa till marr i ett svagt ögonblick att jag inte skulle dricka ngn öl innan fredag.....
Jag ljög *haha*
Finns även visst hopp om nästa vecka ;)
Bara en fredag. Å andra sidan blir det en riktig fredag eftersom jag ska jobba hela veckan. Helt lediga veckor har inga fredagar på samma sätt :)Vernersson sa:Rattnalle sa:Jäkla bra vecka faktisktVernersson sa:Rattnalle sa:Men vadå, det är ju fredag idag :-)Vernersson sa:Jag sa till marr i ett svagt ögonblick att jag inte skulle dricka ngn öl innan fredag.....
Jag ljög *haha*
Rattnalle sa:Bara en fredag. Å andra sidan blir det en riktig fredag eftersom jag ska jobba hela veckan. Helt lediga veckor har inga fredagar på samma sätt :)Vernersson sa:Rattnalle sa:Jäkla bra vecka faktisktVernersson sa:Rattnalle sa:Men vadå, det är ju fredag idag :-)Vernersson sa:Jag sa till marr i ett svagt ögonblick att jag inte skulle dricka ngn öl innan fredag.....
Jag ljög *haha*
marr sa:Där är en öl nånstans....
Johan Falk sa:marr sa:Där är en öl nånstans....
Ser nästan ut som en tandläkarmottagning. :-O
marr sa:Någon med erfarenhet av den här?
Verkar tänkt att lagras med tanke på best before :P
onegear sa:Mmm! God Jul!
Henrik69 sa:Alla ölintresserade vet vad detta underverk är för något!???
AddeN sa:Kalas till maten.