Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Stumpy sa:Har du mekat?
Du ramla på tummen så de fick plocka bort förhuden?Fjärdebrunn sa:Stumpy sa:Har du mekat?
Nej ramlat på hundprommenaden. Satte ner tummen på fel ställe. Efte två sjukhusbesök omskuren och bra nu tack.
Henrik_E sa:Du ramla på tummen så de fick plocka bort förhuden?Fjärdebrunn sa:Stumpy sa:Har du mekat?
Nej ramlat på hundprommenaden. Satte ner tummen på fel ställe. Efte två sjukhusbesök omskuren och bra nu tack.
Mange. sa:btw harri, den vermontoise, den är så sjukt bra, jag ångrar alltid att jag inte köper fler av den..
42Hz sa:Mange. sa:btw harri, den vermontoise, den är så sjukt bra, jag ångrar alltid att jag inte köper fler av den..
Tycke den var bättre i år än förra året, då hade jag nog lagrat den ett tag, ska nog drickas "färsk".
Ja, den fatlagrade Chimay:en sved! :)
Henrik_E sa:Trendler pilsner
Stumpy sa:Oj då, här skummade det till.
Vass, inte rund.
De Dolle Special Extra Export Stout.
Utsikten står i paritet med kvaliteten i glaset.42Hz sa:Lindemans Faro, perfekt grillöl! Duell som går att dricka!
Stumpy sa:Gulden Draak Calvados Barrel Aged Ale
Riktigt trevlig, även så här ung.
Kanske får köpa några till.
42Hz sa:Stumpy sa:Gulden Draak Calvados Barrel Aged Ale
Oh ow! Köpte 2st, tänkte lagra båda ett tag innan jag öppnar. :)
Stumpy sa:42Hz sa:Stumpy sa:Gulden Draak Calvados Barrel Aged Ale
Oh ow! Köpte 2st, tänkte lagra båda ett tag innan jag öppnar. :)
Vågade knäcka en, eftersom det fanns flera kvar på bolaget. Shoppar ett par till på fredag.