Vernersson
Aktiv medlem
[OT] Vilken (lagom) kall öl dricker du nu?
Streetmachine sa:Linköping
Scandic Väst!!
Been there, done that... :-O
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Streetmachine sa:Linköping
Stumpy sa:Hällde upp en Ichtegems Grand Cru 2015 för några dagar sedan. Den var seg som sirap. Tog nu min andra flaska och samma sak där. Båda i vasken. :(
Har nu ställt in min sista 2014 i kylen för att kolla den vid tillfälle.
Kan det varit dåliga 2015, eller är det mitt förråd som inte lyckas hålla tillräcklig kyla under sommaren?
Foss sa:Det här smakade bra det måste jag säga.
Stumpy sa:Hällde upp en Ichtegems Grand Cru 2015 för några dagar sedan. Den var seg som sirap. Tog nu min andra flaska och samma sak där. Båda i vasken. :(
Kan det varit dåliga 2015, eller är det mitt förråd som inte lyckas hålla tillräcklig kyla under sommaren?
clnr sa:Stumpy sa:Hällde upp en Ichtegems Grand Cru 2015 för några dagar sedan. Den var seg som sirap. Tog nu min andra flaska och samma sak där. Båda i vasken. :(
Samma här. Hällde inte ut dem utan gjorde som 42Hz och lämnade tillbaka dem till Bolaget. Har inte sett såna problem med tidigare årgångar.
clnr sa:Ligger mest stora flaskor stout där och det är fel årstid för det.
:) Så här års blir det mer saison och fruktig IPA. Och tullar jag från lagringsgarderoben blir det snarare surt än svart.Stumpy sa:clnr sa:Ligger mest stora flaskor stout där och det är fel årstid för det.