Kneecap
Aktiv medlem
[OT] Vilken (lagom) kall öl dricker du nu?
moros sa:Julklassiker x 2
Filmen har hängt med längre än ölen dock :)
Tjena!
Den såg jag på Bio förra veckan. Filmen alltså.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
moros sa:Julklassiker x 2
Kneecap sa:moros sa:Julklassiker x 2
Tjena!
Den såg jag på Bio förra veckan. Filmen alltså.
+1Loftberg sa:Eftersom Happykollektivets elit har enats om att det nu är helt okej med julöl, så stämmer jag in i kören. Hittade denna rest från i fredags:
Mange. sa:Sverige premiär för Gulden draak imperial stout på fat.
Pressklubben ..
Se där. Dags för ett nytt besök.Mange. sa:Sverige premiär för Gulden draak imperial stout på fat.
Pressklubben ..
Henrik_E sa:Att försöka dagdricka på svensk tågcentral är misär. Guinness på O’Learys vad det bästa som gick att uppbringa.
moros sa:Inte min öltyp egentligen men eftersom alla andra gör det måste jag också, och innan julen är över. God, men inget man häller i sig mängder av... :)
marr sa:moros sa:Inte min öltyp egentligen men eftersom alla andra gör det måste jag också, och innan julen är över. God, men inget man häller i sig mängder av... :)
Lakrits?
Jimel sa:stöten i gropen
Jimel sa:Beställde några öl på bolaget, stöten i gropen vet jag är bra men dom andra är nya för mig. Ska bli spännande.
Henrik_E sa:Glömmer bort mellan gångerna hur bra Noa är.
Provade en Remmarlöv Red Slope igår. Tyckte den var riktigt bra.Loftberg sa:Snö och öl. Öl i snö. Ale på räcket.
SGS sa:Jimel sa:stöten i gropen
Vilket jäkla namn och etikett. Måste prova!
marr sa:Jimel sa:Beställde några öl på bolaget, stöten i gropen vet jag är bra men dom andra är nya för mig. Ska bli spännande.
Beställde de två första. :)
Ja mycket trevlig.Stumpy sa:Provade en Remmarlöv Red Slope igår. Tyckte den var riktigt bra.Loftberg sa:Snö och öl. Öl i snö. Ale på räcket.
Jimel sa:SGS sa:Jimel sa:stöten i gropen
Vilket jäkla namn och etikett. Måste prova!
Haha ja den är rolig, speciellt om man vet vad gropen i Leksand är ?
SGS sa:Ännu en lättdrucken stout. Inte alls fel.