Laederlappen
Medlem
[OT] Vilken (lagom) kall öl dricker du nu?
Låter mer som en macka än öl.
Remmarlöv Holley intas här.
Remmarlöv Holley intas här.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Henrik_E sa:Omnipollo Hippodamia chocolate peanut butter toast spread.
Om man gillar söta stouts med rejäl karaktär så är den helt fantastisk. Körde en med hasselnötter istället för jordnötter samtidigt men den var lite mera anonym. Bådes är dock väldigt smakrika jämfört med en dussinstout.bluetail sa:Henrik_E sa:Omnipollo Hippodamia chocolate peanut butter toast spread.
Åhh, hur är den?
SGS sa:Vi ska ha lite mysig middagsbjudning i morgon och tror inte att alla gästerna är lika förtjust i IPA och andra s.k. moderniteter som jag är.
Tips på bra lager? Lokala bolaget har tyvärr inte min personliga favorit, American Dream.
moros sa:Brau Pils från DC brewing, tror den finns i standardsortimentet. Roligare än Norrlands guld :)
Omnipollos LUCY som släpptes idag kan du ju köpa på chans. Har en i kylen men inte kommit så långt än.
aribr sa:Omnipollo Agamemnon smakades igår. Mycket trevlig men svindyr.
Provade också Lucy och det var en rätt stor besvikelse.
zodah sa:Lagrad 6 år på flaska. Fortfarande för sur för min smak. :-)
Men avsevärt bättre an flaska 1 som jag öppnade 2013
MTBiker sa:Två brutalt bra IPA ikväll
Lervig - Liquid Sex Robot, lätt bästa IPAn någonsin. Sen blev det en lokal öl från Idle Wild i Jönköping som heter Supernormal som också är riktigt fruktig och fin.
Alex Supertramp sa:Fy fan vad gott ni snackar. Men fick ingen av er nått gott vin till maten eller en fredagsgrogg? Har man cyklat i det här jävla sossevädret förtjänar man sprit. Skål!
Förlåt... :)42Hz sa:Alex Supertramp sa:Fy fan vad gott ni snackar. Men fick ingen av er nått gott vin till maten eller en fredagsgrogg? Har man cyklat i det här jävla sossevädret förtjänar man sprit. Skål!
Som att posta en elcykel i "dagens-bild" tråden!
Åk till Tre Små Rum. Reza har ofta ofiltrerad Sculpin på fat.Loftberg sa:Ballast och Sculpin är alltid Ballast och Sculpin. Inte särskilt speciell, men fortfarande väldigt god. ??