Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jomper sa:Effortless är otroligt trevlig. Gillar du den borde du pröva Ballast Points Grapefruit Sculpin..
Grapefrukt och humlebeska går väldigt fint ihop tycker jag. Men många tycker tvärtom.
jomper sa:Effortless är otroligt trevlig. Gillar du den borde du pröva Ballast Points Grapefruit Sculpin..
Grapefrukt och humlebeska går väldigt fint ihop tycker jag. Men många tycker tvärtom.
Rut-66 sa:Middagsbjudaren försöker nog säga nåt...
:)jesperC sa:jomper sa:Effortless är otroligt trevlig. Gillar du den borde du pröva Ballast Points Grapefruit Sculpin..
Många?
Det är väl bara 42Hz som inte lärt sig uppskatta det ännu.
//j
42Hz sa:...
Måste vara fel på smaklökarna på dom som gillar humlejuice, det är ju inte öl, modernt påfund som inte har mycket med öl att göra! ;)
Säger det igen, önskar jag kunde uppskatta "modernt humlad" öl, men tyvärr, det är som att uppskatta flytade tvål! Fast jag verkar vara i minoritet så det är väl bara att inse att det är mig det är fel på!
42Hz sa::)jesperC sa:jomper sa:Effortless är otroligt trevlig. Gillar du den borde du pröva Ballast Points Grapefruit Sculpin..
Många?
Det är väl bara 42Hz som inte lärt sig uppskatta det ännu.
//j
Måste vara fel på smaklökarna på dom som gillar humlejuice, det är ju inte öl, modernt påfund som inte har mycket med öl att göra! ;)
Säger det igen, önskar jag kunde uppskatta "modernt humlad" öl, men tyvärr, det är som att uppskatta flytade tvål! Fast jag verkar vara i minoritet så det är väl bara att inse att det är mig det är fel på!
Stumpy sa:Tolkar jag italienskan rätt, så bör man dricka ölen innan jordens undergång. Frågan är hur länge man vågar vänta. Vore ju sund om man missade ”bäst före datum”.
Avis, hur var den (annat än smarrig...)?Kvalster sa:Smarrigt värre
Alex Supertramp sa:
Och hur var den då? Har provat deras vanliga. Helt ok.
PS. Vad är det för snus?
Vernersson sa:Nyhämtad från bolaget ?
42Hz sa:Vernersson sa:Nyhämtad från bolaget ?
Najs! Dock är den helt klart värd att lagras några år innan avnjutandet. :)
Vernersson sa:42Hz sa:Vernersson sa:Nyhämtad från bolaget ?
Way ahead of you....
Köpte 7 flaskor till ??
marr sa:Vernersson sa:42Hz sa:Vernersson sa:Nyhämtad från bolaget ?
Way ahead of you....
Köpte 7 flaskor till ??
Är du verkligen före? Jag såg 42Hz dricka sin innan, jag gissar på att han också lagt ett gäng på lagring ;)