Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Alex Supertramp sa:When in Rome...
Kneecap sa:Tjena!
En ny alkoholfri radler från Hoegaarden, smaksatt med apelsin och Grape. Trevlig men eftersmaken förstörs av sötningsmedel. Innehållsförteckningen blir jag dock lite fundersam på.
fhloston sa:Oj! Inte direkt enligt de tyska renhetslagarna?
Limmet är väl för att hålla ihop det hela ?
moros sa:Hoppar utanför min komfortzon, gillar ju inte suröl / berliner weisse etc, men va fan, precis som humlejuicen som jag tryckt i mängder senaste tiden så är detta ju knappt öl. Ganska läskande. Men inte öl ;)
moros sa:Nationaldag slut, nu klassisk brittisk bitter
Jimel sa:moros sa:Nationaldag slut, nu klassisk brittisk bitter
Var den bra? Såg den på bolaget men vågade inte prova.
moros sa:Jimel sa:moros sa:Nationaldag slut, nu klassisk brittisk bitter
Var den bra? Såg den på bolaget men vågade inte prova.
Är väl ingen expert på öltypen men ja det tycker jag. Smakrik och rätt typisk får jag nog säga
N_sandstrom sa:Någon av oss dricker en Brut IPA. Vad den andra dricker är högst oklart.
wukkaN sa:moros sa:Hoppar utanför min komfortzon, gillar ju inte suröl / berliner weisse etc, men va fan, precis som humlejuicen som jag tryckt i mängder senaste tiden så är detta ju knappt öl. Ganska läskande. Men inte öl ;)
Håller med, fick Smurfarnas hallonsaft-låt på hjärnan...
moros sa:Apocalyptic Thunder Juice. Bra grejer (namn, utseende, innehåll)
Stone Go To IPA, riktigt bra session för en femtonkrona.
Martinmat sa:moros sa:Apocalyptic Thunder Juice. Bra grejer (namn, utseende, innehåll)
Men vad har de gjort med big gulp öppningen på burken på thunderjuicen :-0 det var ju grymt med den stora öppningen den hade förut, utvecklingen går bakåt.....
moros sa:Martinmat sa:moros sa:Apocalyptic Thunder Juice. Bra grejer (namn, utseende, innehåll)
Men vad har de gjort med big gulp öppningen på burken på thunderjuicen :-0 det var ju grymt med den stora öppningen den hade förut, utvecklingen går bakåt.....
Å andra sidan är det ociviliserat att dricka ur burken :D
(Tuborg dricks däremot med fördel direkt ur burken...) ;)
Hjulning sa:moros sa:Martinmat sa:moros sa:Apocalyptic Thunder Juice. Bra grejer (namn, utseende, innehåll)
Å andra sidan är det ociviliserat att dricka ur burken :D
(Tuborg dricks däremot med fördel direkt ur burken...) ;)
Tuborg dricks väl för tusan direkt ur (dansk) flaska!?!