Alex Supertramp
Aktiv medlem
[OT] Vilken (lagom) kall öl dricker du nu?
Jag trivs bäst där havet svallar. När måsarna ger skri.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Martinmat sa:Börjat från höger så får vi se hur det går ??
marr sa:Martinmat sa:Börjat från höger så får vi se hur det går ??
Kommit till white riot än?
Tyckte den var rätt tråkig, platt, ingen eftersmak alls.
Någon har ställt en cykel i vägen för Touren.Alex Supertramp sa:Mmm... men jag vill nog ha lite mer mustighet i en porter, och kanske en ack så liten sötma. Kul med experiment dock.
grondahl sa:Can-o-bliss. Bra, inte fantastisk.
Cykel? Är det inte en Cycleeurope-Bianchi?Stumpy sa:Någon har ställt en cykel i vägen för Touren.Alex Supertramp sa:Mmm... men jag vill nog ha lite mer mustighet i en porter, och kanske en ack så liten sötma. Kul med experiment dock.
Spelar du in alla etapperna på VHS?
Loftberg sa:Efter mängder av allmän tysk weisse och bayersk dunkel är jag nu åter hemma på juice-mark! Vi lyckades visserligen finna en flodhästjuice nere som väl relativt tedde sig okej:
Men nu väl hemma går vi rakt på lite obeprövade saker:
Som tidigare nämnt, okej men inget speciellt (men hur många öl av alla är egentligen det?)
Omnipollo Niki. Luktade fullständig prutt, smakade helt okej men för Omnipollo-pris kanske inte direkt vad vi kallar prisvärt.
Norsk (jag trodde så jävla länge Amundsen var danskt!) new england, och som en sucker för framförallt två saker - snygg design och new england-ipor - så var här inte valet särskilt svårt. Kvällens favorit, solklart. Mycket bra. Lite Stockholmskyss med Winnerbäck på det, skål!
Träffade bryggaren när de hade tap-takeover på The Rover under beerweek, och han visade sig vara engelsman.Loftberg sa:Norsk (jag trodde så jävla länge Amundsen var danskt!)
Det är bra gjort. Den tar en gnutta mental övertalning.D i U sa:Nån lokalbryggd öl på parkvillan Åre efter att till slut besegrat ripbranten.
Rattnalle sa:Det är bra gjort. Den tar en gnutta mental övertalning.D i U sa:Nån lokalbryggd öl på parkvillan Åre efter att till slut besegrat ripbranten.