Alex Supertramp
Aktiv medlem
[OT] Vilken (lagom) kall öl dricker du nu?
Vackert...
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jimel sa:Fick med mig lite blandat från Danmark, köpt på en stormarknad, danskarna verkar ha bättre ölsmak än svenskar då det var betydligt mindre utav ipor på hyllorna än det är hemma.
Mikkeller Drinkin in the sun är grym.Leonnoren sa:Ja en annan fick fraktur i två kotor i ländryggen igår kväll så jag e preppad me morfin, men med andra ord får jag ju inte dricka annat än alkfritt just nu..
Nå tips?
Leonnoren sa:Ja en annan fick fraktur i två kotor i ländryggen igår kväll så jag e preppad me morfin, men med andra ord får jag ju inte dricka annat än alkfritt just nu..
Nå tips?
Kneecap sa:Leonnoren sa:Ja en annan fick fraktur i två kotor i ländryggen igår kväll så jag e preppad me morfin, men med andra ord får jag ju inte dricka annat än alkfritt just nu..
Nå tips?
Tjena!
Finns lite blandade tips på min Insta @mangekc
Men mina favoriter är Brooklyns Special Effects, Visby Easy rider och Mikkellers Weird Weather skulle jag nog säga i dagsläget. Beror ju lite på vad man gillar för öl också.
thomaslundstrom sa:Jimel sa:Fick med mig lite blandat från Danmark, köpt på en stormarknad, danskarna verkar ha bättre ölsmak än svenskar då det var betydligt mindre utav ipor på hyllorna än det är hemma.
Har du knäckt en Royal Brown Ale än? Jag köpte en platta sånt på ren chansning någon gång för länge sedan. Jag har aldrig smakat så vidrig öl; 23 burkar hälldes ut.
SGS sa:Kneecap sa:Leonnoren sa:Ja en annan fick fraktur i två kotor i ländryggen igår kväll så jag e preppad me morfin, men med andra ord får jag ju inte dricka annat än alkfritt just nu..
Nå tips?
Tjena!
Men mina favoriter är Brooklyns Special Effects, Visby Easy rider och Mikkellers Weird Weather skulle jag nog säga i dagsläget. Beror ju lite på vad man gillar för öl också.
Bra smak! Det är precis de tre ölen som är mina egna NA-favoriter. De är alla såpass goda att de passerat "bra, för en alkoholfri"-stadiet med råge.
LazzeKongo sa:Denna fick göra mig sällskap till dagens F1-kval, oerhört god om man gillar tunga ipor med massor av humle
Leonnoren sa:SGS sa:Kneecap sa:Leonnoren sa:Ja en annan fick fraktur i två kotor i ländryggen igår kväll så jag e preppad me morfin, men med andra ord får jag ju inte dricka annat än alkfritt just nu..
Nå tips?
Tjena!
Bra smak! Det är precis de tre ölen som är mina egna NA-favoriter. De är alla såpass goda att de passerat "bra, för en alkoholfri"-stadiet med råge.
Tack för tips hörni! :)
marr sa:LazzeKongo sa:Denna fick göra mig sällskap till dagens F1-kval, oerhört god om man gillar tunga ipor med massor av humle
Najs.
Kvalet var ju en bedrövelse. Äntligen hade någon ett litet övertag på merca. Så blir det ett clusterfuck.
LazzeKongo sa:marr sa:LazzeKongo sa:Denna fick göra mig sällskap till dagens F1-kval, oerhört god om man gillar tunga ipor med massor av humle
Najs.
Kvalet var ju en bedrövelse. Äntligen hade någon ett litet övertag på merca. Så blir det ett clusterfuck.
Nu håller jag på Hamilton så är nöjd med både öl och kval ? men jag tror i ett rent kval hade LeClerc tagit det.
marr sa:LazzeKongo sa:marr sa:LazzeKongo sa:Denna fick göra mig sällskap till dagens F1-kval, oerhört god om man gillar tunga ipor med massor av humle
Najs.
Nu håller jag på Hamilton så är nöjd med både öl och kval ? men jag tror i ett rent kval hade LeClerc tagit det.
Idag verkar jag få dricka öl. Hårt för Ham och merca idag.
Jobbat mig igenom alla, och jag är fortfarande inte såld på berliner så jag skippar nog den typen helt. Bäst var nog Bats (men smakade mest passionsfruktssoda imho), följt av Puppethead men satte 1.5-1.75 på untappd d.v.s. inte bra. Geléhallon sour och Patrons Project 15.01 (sur-IPA visserligen) var kassa båda två. En betydligt bättre sur-IPA var LHG's Back and forth.oatp1b1 sa:På tok för varmt för att cykla, så jag ska försöka mig på berliner weisse igen. Får se om någon är mindre mjäkig än de tidigare jag druckit.
Jimel sa:When in Sälen.
marr sa:Jimel sa:When in Sälen.
Hur är den? Köpte en med mig hem.