Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Henrik_E sa:Stone Pineapple Picker. Bruks-NEIPA. Viktigare är dock.
marr sa:Henrik_E sa:Stone Pineapple Picker. Bruks-NEIPA. Viktigare är dock.
RÄSPEKT!
42Hz sa:marr sa:Henrik_E sa:Stone Pineapple Picker. Bruks-NEIPA. Viktigare är dock.
RÄSPEKT!
+1!!! ( Själv uppe i 1700 snart, hade nog gått snabbare om jag gillat IPA/APA)
Kvalster sa:Dagens släpp på bolaget är det sämsta på länge, bara Brewski/Mikkeller är intressant.
Kvalster sa:Dagens släpp på bolaget är det sämsta på länge, bara Brewski/Mikkeller är intressant.
+lite till...42Hz sa:Lyllo dig, +1000kr fattigare själv... ;)Kvalster sa:Dagens släpp på bolaget är det sämsta på länge, bara Brewski/Mikkeller är intressant.
42Hz sa:Kvalster sa:Dagens släpp på bolaget är det sämsta på länge, bara Brewski/Mikkeller är intressant.
Lyllo dig, +1000kr fattigare själv... ;)
42Hz sa:Denna igår, sjukt god redan, andra flaskan sparar jag lite till! Imorgon släpps årets version på bolaget...
Gouden Carolus Cuvée van de Keizer Imperial Dark (2018) - Het Anker
jesperC sa:42Hz sa:Denna igår, sjukt god redan, andra flaskan sparar jag lite till! Imorgon släpps årets version på bolaget...
Gouden Carolus Cuvée van de Keizer Imperial Dark (2018) - Het Anker
En av få öl som jag tror vi är överens om ;)
//j
Kul att ha en proffsbryggare i tråden. Låter som en väldigt spännande öl! När får man chans att prova liknande brygder på sydligare breddgrader (läs Stockholm)?Domestique sa:Förmodligen ensam om att dricka denna ikväll. Egenproducerad suröl från Jokkmokks bryggeri/Arctic craft brewery bryggd på 100% kravmärkt malt från Warbro kvarn (pilsnermalt och vete/rågblandning). Lite skånskodlad Saphir i koket. Syrad med lactobaciller och jäst med belgisk saisonjäst och lite brettanomyces. Tillpiffad med 50 kg mosad mango som låg i en månad innan buteljering. Finns på några utvalda ställen som Niehku mountain villa i Riksgränsen, Spis i Kiruna, Arctic Deli Jokkmokk och några till. Fantastisk, men tveksamt om vi gör om exakt just denna batch.
MontyOnAcid sa:Lagunitas Daytime.
Förvånansvärt god.
erik_valdemar sa:Kul att ha en proffsbryggare i tråden. Låter som en väldigt spännande öl! När får man chans att prova liknande brygder på sydligare breddgrader (läs Stockholm)?Domestique sa:Förmodligen ensam om att dricka denna ikväll. Egenproducerad suröl från Jokkmokks bryggeri/Arctic craft brewery bryggd på 100% kravmärkt malt från Warbro kvarn (pilsnermalt och vete/rågblandning). Lite skånskodlad Saphir i koket. Syrad med lactobaciller och jäst med belgisk saisonjäst och lite brettanomyces. Tillpiffad med 50 kg mosad mango som låg i en månad innan buteljering. Finns på några utvalda ställen som Niehku mountain villa i Riksgränsen, Spis i Kiruna, Arctic Deli Jokkmokk och några till. Fantastisk, men tveksamt om vi gör om exakt just denna batch.
Kneecap sa:Tjena!
Först Omnipollo Konx
Sen The Flying Dutchman NoMad Brewing Company Frek Kriek Zero point three.
Ruskigt bra nyheter båda två.
jesperC sa:Kneecap sa:Tjena!
Först Omnipollo Konx
Sen The Flying Dutchman NoMad Brewing Company Frek Kriek Zero point three.
Ruskigt bra nyheter båda två.
Riktigt bra alternativ bägge två.
För egen del en Södvik Supersäsong till maten idag.
Den extra alkoholstyrkan på denna tycker jag inte tillförde så mycket mot tidigare årgångar men kul att de testar lite nytt varje år.
//j
Henrik_E sa:Om någon gillar belgisk öl och har vägarna förbi Basque på Magasinsgatan i Göteborg så har de ett helt sjukt flasksortiment.