[OT] Vilken (lagom) kall öl dricker du nu?
Å fan...
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Snyggt. Tror Villovägens har både en Red Ale och en dubbel-ipa. Kan rekommendera dessa!
Falu rödRed ale låter ju fantastiskt då det är favorit ölen. Denna Falu Ale var riktigt god måste jag säga.
Klassiker. Sriracha-mayon i bakgrunden kan du dock kasta. Sriracha är gott, Mayo är gott och blandar man dem blir det gott - men den där färdigblandade smakar Teckomatorp.Testar Omnipollos Nebucha Dnezzar IPA. Klart trevlig dubbel med vuxen bukett av smaker. Prisvärd därtill.Visa bilaga 401759
Klassiker. Sriracha-mayon i bakgrunden kan du dock kasta. Sriracha är gott, Mayo är gott och blandar man dem blir det gott - men den där färdigblandade smakar Teckomatorp.
Håller tummarna! =)Om jag minns rätt från när jag kollade nysläppslistan för någon vecka sedan så var den där vääääldigt söt.
Typ:
Visa bilaga 402369
//j
Vill minnas att förra årets var förvånansvärt bra.
Cigar city är trevliga :)Testar en öl från Cigar City Brewing
Visa bilaga 402564
Oh, var hittar man den?Bedarö Bitter Cask conditioned. Najs.
Visa bilaga 402577
Två motsatser: CBS väldigt söt, black jack aningen bitter och syrlig men båda riktigt bra.
Idag blir det inte mer märkvärdigt än så här. Visa bilaga 403346
Det var nog för att det var den tredje. Jag tyckte Swedish Fika - Kärleksmums var riktigt bra. Noterade att jag hade en Swedish Fika - Cinnamon Bun kvar sedan förra året. Får bli fikaprovning någon dag.Behöver inte vara så jävla avancerat alltid ??
Själv testade jag 3st imperial stout, vet inte om det blev för många för en dag för den sista var inte så god ?
Visa bilaga 403385Visa bilaga 403386Visa bilaga 403387
Bedarö Bitter Cask conditioned. Najs.
Visa bilaga 402577
?I alla fall en IPA ?Dessa kommer med hem på ledigheten!
Visa bilaga 403465
Igår tog jag bara två och då var båda goda ?Det var nog för att det var den tredje. Jag tyckte Swedish Fika - Kärleksmums var riktigt bra. Noterade att jag hade en Swedish Fika - Cinnamon Bun kvar sedan förra året. Får bli fikaprovning någon dag.