Alex Supertramp
Aktiv medlem
[OT] Vilken (lagom) kall öl dricker du nu?
Inget att skriva hem om kanske, men värd att bära hem iaf. Eller cykla hem med i ryggan som i det här fallet.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Är det för ikväll eller hela helgen?Blev lite smått och gott !
Visa bilaga 403904
Den var bra ja :)Nattsvart som synden. Tillfälligt parti på bolaget, så det är ett givet jaVisa bilaga 404090
Det blir för ett par tre dagar åtminstone ?Är det för ikväll eller hela helgen?
?
Visa bilaga 404597
Belgisk IPA? Kan det va nåt? Svar: Nej!
Ok beska, men alldeles för örtig och gräsig med genomträngande alkohol. Måste inse att belgare inte är något för mig, hur mycket jag än försöker. Enda fördelen med en 8% belgare är att man pallar bara en, sen står står den upp i halsen och det blir inga fler. Bra för folknykterheten.
Som den humlejunkie jag är så var just det ordet som fick mig att köpa flaskan...Står ju varningstext på flaskan, HOPS.... ;)
Kan du lägga bild på istermos och GT-kit i GT-tråden?En beer sling känns inte så smidig att cykla med. Plus att jag ju vill ha min vanliga ryggsäck med verktyg osv. Men det är ju ganska nära vad jag söker.
Detta är ett komplement till GT-kittet med istermos jag provat ut sedan tidigare.
Har den i kylen. Ser fram emot den efter din hyllning! Men det är väl som all annan brittisk ale? Avslagen och halvtam?Nja... sån där smak som gör att ölen känns ljummen trots att den kommer direkt från kylen. Inte äcklig, men väldigt medioker och inte alls min grej. Passar dock idag efter en rövade på jobbet och en ytterst anonym MTB-runda. Visa bilaga 404891Får ta en pinne upptill.