[OT] Vilken (lagom) kall öl dricker du nu?
Jag ser nu att du också har den "nya" Mothership . (men innehållet är väl detsamma när de byter tryck?)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Gillar den också.Trevlig bekantskap
Visa bilaga 436294
Ja det blir en sån också. Under 5% känns rimligt idag. Den var lite tunn. Ängöls Berliner var godare.
Är den värd sina kronor då? Jämfört med munken eller pilsnern med pinne bredvid?
Tja...Helt ok. Föredrar https://www.systembolaget.se/dryck/ol/amundsen-1133414 men andra pengar och alkoholhalt.... Jag har tappat begreppet när det gäller pengar för öl:). Vad menar du med sista meningen (ursäkta min tröghet)?Är den värd sina kronor då? Jämfört med munken eller pilsnern med pinne bredvid?
Den funkar även bra som 3,5
Hur var smaken?
Blandad, dugges gör bra grejer. Men denna var lite väl mycket blandad tycker jag. Fast dom är bra på att beskriva smaken i namnetHur var smaken?
Den där föll mig inte i smaken. Hade så höga förväntningar men som bara föll?? Kanske är en vanesak iof.Bär mig egentligen emot att posta när den här är post racer och inte post MTB, men vafan... Skall man dricka modern suris så skall det smaka och kosta så här. Nån jävel vill ha syra och hallon, inget konstigare än så. Och då landar vi här. Bra så. Visa bilaga 436540
Skandal! Ni som är permitterings-lediga borde bjuda oss som jobbar och sliter, och därmed finansierar permitterings-kalaset, på öl istället!Sista veckan på permitteringen så gäller att suga ut allt man kan ?
Hittade dessa två i tillfälliga hyllan igår, riktigt bra. Visa bilaga 438394Visa bilaga 438395