Jimel
Aktiv medlem
[OT] Vilken (lagom) kall öl dricker du nu?
Skandal! Ni som är permitterings-lediga borde bjuda oss som jobbar och sliter, och därmed finansierar permitterings-kalaset, på öl istället!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Skandal! Ni som är permitterings-lediga borde bjuda oss som jobbar och sliter, och därmed finansierar permitterings-kalaset, på öl istället!
Hur var den?
Hur var den?
Har en 2018 och en 2019 hemma. Lite drygt att dricka dem själv utan hjälp.
Jag vill inte ens försöka mig på testet men @42Hz och ni andra belg fantaster kanske kan tycka det är trevligt. https://www.expressen.se/allt-om-vin/dryck/ol/-quiz-har-du-koll-pa-belgisk-ol/
Bra där. Hu4 fin öl man än har, kan den bli ännu bättre med en chaser. Nästan alltid. Själv drack jag Kroumenburg Blanc idag innan middan, pga touren. Men den hade ju blivit bättre med en skvätt av den Höga Kusten-whiskey jag sparade till avec efter en riktigt fin röding. GT på det.Blev en kombo ikväll ?Visa bilaga 438940
Visste inte vad Hoegarden var kryddat med, så den missade jag.Jag vill inte ens försöka mig på testet men @42Hz och ni andra belg fantaster kanske kan tycka det är trevligt. https://www.expressen.se/allt-om-vin/dryck/ol/-quiz-har-du-koll-pa-belgisk-ol/
..och här sitter jag och tröstar mig med en Cigar.Sitter för närvarande ovanpå Gemma, så det springs rätt bra dit ner nu.
Tycker senaste cigarerna har varit lite sämre än tidigare, wedge cut borträknad...och här sitter jag och tröstar mig med en Cigar.
Visa bilaga 440222
Inget fel på den, men jag hade förväntat mig mer av Cigar City.
Visa bilaga 439850Måste säga att denna är den godaste jag druckit på väldigt länge. Nästan perfekt !!!
???
Den här bilden tho...Visa bilaga 440273
Mellankröket från Härjebrygg.
Alltid fin. Jag undrade hur länge det skulle ta innan de ändrade design denna gång.Jo det blir en Double dry hopped imperial ipa Visa bilaga 440278
Smakar mumma btw
Nytt för mig ? (tror jag) men den var finAlltid fin. Jag undrade hur länge det skulle ta innan de ändrade design denna gång.
Kul! Den har varit stående för mig om jag handlar på systemet. Kanadickerna kan sin skit.Nytt för mig ? (tror jag) men den var fin