Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vilket skum!Stout, Caribbean....
Visa bilaga 499927
Fors Bryggeri från MotalaVilket skum!
Bryggeri?
Sög i mig likadan nyss. Riktigt bra.Lagrat på whiskyfat och prydd med "tuff" döskalle brukar inte vara något för mig.
Men då det handlar om en imperial stout från De Struise är jag beredd att bortse från sådant.
Visa bilaga 500063
Kan tänka mig att den andra, den som lagrats på romfat, är ännu bättre
/
Oh, har inte öppnat mina ännu, pannepot-varianterna brukar ha en bränd ton som inte riktigt faller mig i smaken, var de så på denna?Lagrat på whiskyfat och prydd med "tuff" döskalle brukar inte vara något för mig.
Men då det handlar om en imperial stout från De Struise är jag beredd att bortse från sådant.
Visa bilaga 500063
Kan tänka mig att den andra, den som lagrats på romfat, är ännu bättre
//j
Alltså jag älskar burrata, men hur använder du den på pizza?Visa bilaga 500060
Väldigt trevlig brown ale till kvällens burratapizza.
Gräddar pizzan med ett tunt lager riven mozzarella (och allt annat man vill ha på) och sen direkt ur ugnen lägger man på burratan och delar den som man känner. Fantastiskt.Alltså jag älskar burrata, men hur använder du den på pizza?
Låter underbart, men jag förutsätter isf att du dricker ölen vid grillen/pizzaugnen - och sen ett enkelt italienskt rött till själva maten (som inte är en söt dubbelpress med spännande namn anpassade för svenska marknaden). Därefter, givetvis; GT.Gräddar pizzan med ett tunt lager riven mozzarella (och allt annat man vill ha på) och sen direkt ur ugnen lägger man på burratan och delar den som man känner. Fantastiskt.
Om vi säger så här: Jag köpte den ölen och en liten chokladkaka (dvs en kaka, sån med pärlsocker på). Det gick lös på 99kr….Nja, Mikkellers Weird Weather är åde dyrare och godare.
Den där är kanon. Plus är att man kan hälla upp hela ölen utan att den skummar över ?Har fastnat lite för den här. Frisk men ändå lite smak.
Visa bilaga 500243
Ser ut att vara vettiga priser också, kul!Poppels Session IPA folkis. Lokala Lidl har nu en hel hylla med "småskalig" folköl. Trevligt.
Visa bilaga 500454
Visa bilaga 500455