Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Snart är det dags?
Kommer visst även fr Ayinger i år?Sortiment | Systembolaget
Sök bland alla drycker i vårt sortiment. Vi har ett stort utbud inom vin, öl, sprit och alkoholfritt. Du kan filtrera så du får rätt dryck till rätt tillfälle.www.systembolaget.se
Bra, har en i kylen jag ska testa sen... Just nu Premium Gold ?Bra från Dalarna som vanligt. Kände inte igen den men jag tror den varit och vänt i tillfälligt sortiment med annan etikett. Bra! Framförallt prisvärd för en tjuga.
Visa bilaga 509129
Najs, köpte hem ett par, tre. Ska bli kul å testa. Har en weak side för saisons.Trevlig Saison.
Visa bilaga 509138
Jo, testade den där samt Le Pöl De Öl från Brasserie Fantôme idag.Trevlig Saison.
Samma här! Köpte iaf två. ?Najs, köpte hem ett par, tre. Ska bli kul å testa. Har en weak side för saisons.
Att de e dyrt e ditt straff för att du kollar på mtb vm och inte vueltandyrt när lokala dealerbolaget har sånt här inne på tillfälligt sortiment.
Gott var det! (Såg i min historik på Untappd att jag drack den förra året)Bra från Dalarna som vanligt. Kände inte igen den men jag tror den varit och vänt i tillfälligt sortiment med annan etikett. Bra! Framförallt prisvärd för en tjuga.
Visa bilaga 509129
Grym ölbärs och snygg öppnare (har en liknande).Fick också med mig en sån här (sista på hyllan)
Visa bilaga 509359
Jag var dock lite besviken av den där, tyckte den var ganska plainTycker inte den är så dum..
Visa bilaga 509363
På vilket sätt blir det bättre att följa ett treveckors event, då behöver jag ju en låda!?Att de e dyrt e ditt straff för att du kollar på mtb vm och inte vueltan
Det spännande med Saisons är man aldrig riktigt vet vad man får.Jag var dock lite besviken av den där, tyckte den var ganska plain
Vafan! Inga spåilers ju! Då får jag väl dra fram nån dyr belgare år kolla på MTB VM istället för vueltan när jag kommer hemKBK full moon efter en runda i blåsten med frun.
Visa bilaga 509476