LazzeKongo
Aktiv medlem
[OT] Vilken (lagom) kall öl dricker du nu?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Mycket bra!?Klockar in på beskedliga 13,3%. ?
Koolaste burkkonsten på ena "sidan"!
Visa bilaga 510929Visa bilaga 510930
BA21 Vol. 5 Oskar Blues Brewery
Hur humlad var den? Såg tyvärr för sent att det var c*sc*de och Ch**nok i!
Det är ju en bitter, men tyckte nog inte att den var så farligt humlad ändå. Du får väl lämna tillbaka, eller vaska i värsta fall. ?Hur humlad var den? Såg tyvärr för sent att det var c*sc*de och Ch**nok i!
Jag gillar bitter men inte amerikansk humle, får väl hoppas humlesmaken inte tar över. :) Köpte bara en flaska så ingen större förlust i så fall. =)Det är ju en bitter, men tyckte nog inte att den var så farligt humlad ändå. Du får väl lämna tillbaka, eller vaska i värsta fall. ?
Skulle inte påstå att den är speciellt humlig. Inte speciellt god heller för den delen.Jag gillar bitter men inte amerikansk humle, får väl hoppas humlesmaken inte tar över. :) Köpte bara en flaska så ingen större förlust i så fall. =)
Kan se på skummet att det är en IS i min smak. Jag får skynda på innan den tar slut. Vad tyckte du?Klockar in på beskedliga 13,3%. ?
Koolaste burkkonsten på ena "sidan"!
Visa bilaga 510929Visa bilaga 510930
BA21 Vol. 5 Oskar Blues Brewery
Tyckte kaffet tog över, bitter eftersmak, MEN det blev faktiskt bättre ju varmare ölet blev, inget man sveper i sig precis. :)Kan se på skummet att det är en IS i min smak. Jag får skynda på innan den tar slut. Vad tyckte du?
Den måste jag testa!Lite belgiskt medan man flippar burgareVisa bilaga 512187
Vad fattades?Ok men inget jag köper igen.
Visa bilaga 511795
Tyckte nog den var lite blaskig, gillar mer beska i denna typ av öl.Vad fattades?
Skål. Jag tyckte den var rätt bra faktisk
Skål. Jag tyckte den var rätt bra faktisk
Visa bilaga 512428
slow beer, I like.Visst ja.
Härligt genuin dansk smag på denna lunchöl från i helgen.
Svaneke från Snogebaekker.
Visa bilaga 512738