Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Var är "G(r)illa"-knappen?Grilla på en tisdag = blir en alkoholfriVisa bilaga 512786
En riktigt trevlig öl som passar både som den är eller till mat :)Katten + musen = tiotusen.
Är dock besviken på beskan. Tycker att egenskapssnurran för produkten på Systembolaget står för högt uppställd på den skalan.En riktigt trevlig öl som passar både som den är eller till mat :)
Den är riktigt braKatten + musen = tiotusen.
Visa bilaga 513521
Tack för varningen, har kikat på den men inget köp än.Men uff. 0 av 5 och kommer aldrig att köpa igen. Smakar amatör.
Edit: hällde ut resten av ölen. Lär nog aldrig hänt för min del förut.
Visa bilaga 513554
Ännu en bra öl som jag tycker gör jobbet till både mat och bara som den är.
Talar tydligt om vad det är iaf... god?En öl från Stigbergets fick följa med på en liten bikepackingtur
Visa bilaga 513578
Fick en i födelsedagspresent idag å jag gillade den, sprudlande ?Galet mycket kolsyra..
Visa bilaga 513533
Tycker det blev för mycket på den typen av öl. Kan köpa det på en friskare, typ suröl eller liknande :)Fick en i födelsedagspresent idag å jag gillade den, sprudlande ?Visa bilaga 513580
Enkelt och tydligt när man rotar i kylen (eller sadelväskan) en lördagkväll. Den är helt ok, inget att skriva hem om men med ett vettigt pris kan man lika gärna plocka ner den i korgen istället för en tysk industrilager.Talar tydligt om vad det är iaf... god?
Säsong? Det är ALLTID säsong för bastu! =)Senaste turen till vårt monopol gick I djurens tecken. Börjar med den här. Bastusäsongen är officiellt inledd ?
Visa bilaga 513740