Waylost
Aktiv medlem
[OT] Vilken (lagom) kall öl dricker du nu?
Med tanke på din visningsbild borde det vara mer droger och eter. ?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Med tanke på din visningsbild borde det vara mer droger och eter. ?
"Devil ether"Med tanke på din visningsbild borde det vara mer droger och eter. ?
Tyvärr den sista i mitt förråd. Får leta fram nåt annat till nästa guld.Den var najs, har en på lagring, hoppas det funkar. =)
Visa bilaga 557601
En eftermiddag i Stures tecken
Precis! Annars än nog just "Store Blondino" min favorit bland Stures vulkanböcker. "Stilla dagar på floden" är annars den mest suggestiva och min absoluta favorit.Gökmannen är mer minnesvärd än ölet. Men kombinationen av bryggeriet och referensen gjorde att det var ett givet köp.
De ska ha ropat på VAR.
Fint och klassiskt glas i alla fall ?Tyvärr inte så imponerad…Visa bilaga 557875
Eller hur, hittade massa ölglas i sommarstugan vi nyss tagit över från äldre släktingarFint och klassiskt glas i alla fall ?
Föredrar Guinness Extra Stout, den är bland de bättre enligt min smak ?Visa bilaga 559445
Varför inte? Sällan jag dricker stout, men ibland så!
Jag blev besviken på "bolags guinness" för 25 år sedan då den inte alls var lika god som på fat. Har faktist inte testat sedan dess. Det är den kanske värd?Föredrar Guinness Extra Stout, den är bland de bättre enligt min smak ?