[OT] Vilken (lagom) kall öl dricker du nu?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ser farlig ut ?Pannepotta
Den/de var inte dum/dumma!Premiärdagen av Oktoberfest måste ju firas på sedvanligt vis?
Visa bilaga 581765
Fint!
Med tillhörande glas. Ää, vart är det på väg?
Not proper glassware!
Nä har inte plats för en massa glas, och tänkte inte hälla upp en liter i taget, stein känns lite överdrivet. Ganska nära dock. :)Not proper glassware!
Hur fick du tag på den? Hämtade du själv eller har du en Augustiner langare? Om du har en langare, tipsa gärna mig tack!
Beställde hem ihop med några Oktoberfest-sorter från hopt.seHur fick du tag på den? Hämtade du själv eller har du en Augustiner langare? Om du har en langare, tipsa gärna mig tack!
Går väl att beställa på Systemet om man nöjer sig med 24 buteljer ?Ja, nu jävlar! Går det att få tag på Augustiner - Münchens bästa öl - utan att åka till Tyskland vill jag veta hur!
20 st 49.20 flaskan för vanliga lager biran. Den är god men inte såå godGår väl att beställa på Systemet om man nöjer sig med 24 buteljer ?
Ja, jävlar. När kom de in i beställningssortimentet? Münchenborna brukar ju alltid säga att den bästa ölen exporterar de inte, och därför har man normalt sett ytterst sällan hittat Augustiner utanför Tyskland.Går väl att beställa på Systemet om man nöjer sig med 24 buteljer ?
Många betalar ju 90:- för en sunkig lager på krogen så ~50:- flaskan är ju överkomligt, synd på kollikravet bara. :/Ja, jävlar. När kom de in i beställningssortimentet? Münchenborna brukar ju alltid säga att den bästa ölen exporterar de inte, och därför har man normalt sett ytterst sällan hittat Augustiner utanför Tyskland.
Men 49kr flaskan och lång leveranstid kan ju vara ett sätt att fortsatt upprätthålla det?
Den är mycket godare och mycket billigare än champagne ?20 st 49.20 flaskan för vanliga lager biran. Den är god men inte såå god