Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Great Divide Brewing har en hel del fint i sina gömmor. Det brukar alltid finnas minst ett par Yeti i kylen här hemma och Hibernation är en klassiker under vinterns mörka månader :)Vissa saker kan inte mätas i pengar.
Den där är fin, men jag önskar att glasbanken kan ta in någon av deras som är mer rökig än Märzen.En tisdagsöl ??
Visa bilaga 576454
Åh… en fransk öl med ”un petite pastis, s’il vous plaît” bredvid var klassikern på barerna i Toulouse under EM 2016. Och numera en perfekt brygga mellan tre öl till touren och sen röpanget till maten de flesta dagar i juli. Lovely!Visa bilaga 576181
Kronenburg Pills 1982 med tillbehör.
Ällskar att du slänger in den här basic godingen bland alla exotiska (konstiga) öl.
DDH = Do Down Hill?
Ibland är det bara en simpel kall lager som behövs...Ällskar att du slänger in den här basic godingen bland alla exotiska (konstiga) öl.![]()
Man kan ju lika gärna tugga på en medwurst! Smakar precis lika. ;)Den där är fin, men jag önskar att glasbanken kan ta in någon av deras som är mer rökig än Märzen.
I den miljön behövs det inte mer.Ibland är det bara en simpel kall lager som behövs...
Vi hade Dala stark oxå. Mycket bra ?Vart hittar ni alla obskyra öl i tråden?
Vilken klassresa pilsnern har gjort genom åren.
När en annan var ung kunde man välja mellan Pripps blå och TT. Svåra val det där ?
35324Den burken var ju klockren. Har du något bestnr på den? Jag ska beställa några så jag får lite saltstänk här uppe i bergen.
Saknar västerhavet!
Dricker den i detta nu. Härlig suris.
dricker en sådan till :)Det blev en sådan här, Gotlands Barley wine. God för en öl, men har smakat bättre barleyvinare, typ Poppels.
Visa bilaga 577652
Oj, vilken öl!
Typisk MTBare.
Väldigt trevlig. Sierra Nevada gör en sällan besviken.Oj, vilken öl!
Jag förstår det, men alla kan inte älska allt. Jag vet en kille som inte gillar champagne. Läskig typ.