Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du ser ut att ligga efter dina polare, öka!
Gottegris ?Murphy's Red
Den var intressant!
Vetetusan vad jag tyckte om den.Har aldrig druckit en tråkig eller dålig öl från Brew Dog, men den här var kanske mer rolig ön superb. Men absolut, köp en och prova.
Visa bilaga 574468
Veckans öl!
Perfekt! en sådan riktställning skulle jag vilja ha, har en del ekerprojekt som väntar
Oppigårds kan ju ändå, den här var bra! Synd de ska hålla på med massa konstig humle o skit annars...
Visa bilaga 575479
What?!? Är ju en öl i världsklass! :)Kvällens after bike och pre-dinner. Lätta toner av banan vilket tyvärr förstör hela upplevelsen i min bok. Kanske inte för mig bara.
Visa bilaga 575733
Jag förstår det, men alla kan inte älska allt. Jag vet en kille som inte gillar champagne. Läskig typ.What?!? Är ju en öl i världsklass! :)
Den lilla bananigheten i vissa ljusa belgiska är ju ljuvlig. :) Men så klart bra att inte alla gillar lika.Kvällens after bike och pre-dinner. Lätta toner av banan vilket tyvärr förstör hela upplevelsen i min bok. Kanske inte för mig bara.
Visa bilaga 575733
MumsVisa bilaga 576181
Kronenburg Pills 1982 med tillbehör.
Fy satan vad gott det ser ut! ?Alla ölentusiaster borde veta VAD är UTOPENEC . Har gjort det idag ( av äkta tjeckiska "spekacka" korv ) !!!
Klart att äta ( till pilsner ) om 3-4 dagar
Visa bilaga 576258
Lite speciellt val av öl såhär i värmen ?En tisdagsöl ??
Visa bilaga 576454
Ja, det var nog ett bättre val. Men man tager vad man haver ?Jag tyckte också att jag förtjänade en tisdagsöl när jag kom hem svettig efter cykelturen upp på berget. Men blev en vanlig tjeckisk budvar.
Visa bilaga 576459