Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Proper glass ware, respect!Vad den skummade idag…
Visa bilaga 623989
Samma här, så god var den inte tidigare!Visa bilaga 623999
Den här var till och med bättre än jag mindes den!
Exakt samma inledning på kvällen för min del.Två fina bockar innan maten. Pungen var bäst i vanlig ordning. Och from imorgon blir det väl mest Moretti och Peroni…Visa bilaga 623993Visa bilaga 623994
Håller med! Har köpt den varje gång den dykt upp men den här gången var den extra bra. Ångrar att jag inte köpte fler.Samma här, så god var den inte tidigare!
+1Tror inte att jag någonsin druckit en öl från Innis & Gunn som jag tyckt om.
Tänker att det borde kunna funka med whiskyfatslagring men varje gång jag provat så är det något som skär sig.
//j
Gillade Innis första gångerna jag smakade, men mår nästan illa av dem nuförtiden. Köper aldrig längre. Varför konstra till det?
Till min förvåning gillade jag deras tidigare whiskylagrade alevariant med Laphroaig.Gillade Innis första gångerna jag smakade, men mår nästan illa av dem nuförtiden. Köper aldrig längre. Varför konstra till det?
Jag gissar att du hämtade din nya ram från Urban bike wear?En Södra Empress IPA på väg för att hämta upp en ny cykelram.
Vafalls? Är det där gott?Tyvärr, gillar inte öl
Japp, det blev en Big bro.Jag gissar att du hämtade din nya ram från Urban bike wear?
Som fan ? och man blir snurrigVafalls? Är det där gott?