Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Inte mycket njutning i det.Är det inte smartare ta en 50 ml Vodka ?Visa bilaga 647619
Kall vodka är bättre än dålig (kall) öl ?Inte mycket njutning i det.
Då är det lugnt för den är inte dålig.Kall vodka är bättre än dålig (kall) öl ?
ingen öl för mig iaf ?Då är det lugnt för den är inte dålig
Sånt skum får man inte med en pripps blå! =)Aus Franken. Wo man bier kann.
Stämmer i 100% ?
Fy fan alltså! 12 pkt på 10 möjliga!!!
Carlsberg, probably the best lager in the world
? ? ? ? ? ? ? ? ?
Visa bilaga 647895
Testa med två droppar YESSånt skum får man inte med en pripps blå! =)
Jag är nästan avundsjuk på mig själv ?Fan vad jag blir avundsjuk på jareks stora låda med tyska öl!
Jarek har definitivt lyft tråden till en helt ny nivå!Fan vad jag blir avundsjuk på jareks stora låda med tyska öl!
Det är inte ens början!!!Jarek har definitivt lyft tråden till en helt ny nivå!
Iofs, men jag toppar nog fortfarande med inlägg #15,614?Jarek har definitivt lyft tråden till en helt ny nivå!
Iofs, men jag toppar nog fortfarande med inlägg #15,614?
Satan i gatan vad den var god!
Som du verkar ha missat!
Sverige hade pant på vin- och spritflaskor, typ på 80-talet redan, men det togs bort…Jag beställde 80 OLIKA öl i Tyskland, och paket skickades NÄSTA dag till min kompis!!!
Länge leve Systembolaget ?
Men OK, jag betalade pant också.
Och Sverige, PANTAMERA landet, har INTE ens pant på sina alkoholflaskor (t.o.m Polen har !!!) ?
Alltså dricka öl och tjäna pengar?Tyska ölflaskor du köper på Systembolaget kan du dock oftast panta i Tyskland (jag vet, jag har provat?)
På 80-talet Svergie hade också ganska många Svenskar (men det togs bort)Sverige hade pant på vin- och spritflaskor, typ på 80-talet redan, men det togs bort…
Från 2000-talet:Alltså dricka öl och tjäna pengar??
Bästa!
Visa bilaga 648809
Regn, Fredag och Top 10 uppför 10% backen på hempendlingen ?