Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Trevligt, lägger genast till den på på listan :-) Har Dupont som en av mina favoriter under sommaren ??Tycker man om "saison" så kommer man gilla denna!
Hoppas du gillar den!Trevligt, lägger genast till den på på listan :-) Har Dupont som en av mina favoriter under sommaren ??
Bara "skuma" lite mer. Ser HEMSK ut i glaset!!!
SLAVA UKRAINI !!!!
En sådan står och väntar i kylen ?Lite brown ale.
Bryr mig inte vad du dricker, men ORAKADE ben ????
Du menar utseende, för att Blå smakar ju INTE öl?men föredrar ändå en vanlig blå.
Äsch då. Pripps Blå är en hederlig lager och smakar precis som en hederlig lager ska göra. ?Du menar utseende, för att Blå smakar ju INTE öl?
Utväxt sedan i morse..Bryr mig inte vad du dricker, men ORAKADE ben ????
NEJ, NEJ, NEJ! Jag vill inte ens skoja om det!!!Äsch då. Pripps Blå är en hederlig lager och smakar precis som en hederlig lager ska göra. ?
Klart det fins massor av bättre lager, men Pripps Blå är inte bara en öl, det är en livsstil! ?NEJ, NEJ, NEJ! Jag vill inte ens skoja om det!!!
Jag är medveten, att PRIPPS BLÅ har kultstatus i Sverige, men vi kan inte jämföra avloppsbrunn med parfymeri ?
Fötterna i högläge, god öl och fantastisk musik. Det kan inte bli mycket bättre. ?