[OT] Vilken (lagom) kall öl dricker du nu?
Det är ju inte nödvändigtvis ett kvalitetstecken.Hej vad det skummar…?
Visa bilaga 660105
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det är ju inte nödvändigtvis ett kvalitetstecken.Hej vad det skummar…?
Visa bilaga 660105
Den där har jag sneglat på, får lägga en beställning på systemet...
Gott, bra namn.
Röda ljus redan ?? Jaja, det har ju sålts julmust i veckor redan ?
Skyller på sambon, den är hon som eldar i stumpstaken... =)Röda ljus redan ?? Jaja, det har ju sålts julmust i veckor redan ?
Du leder tråden. Med samma öl-smak som min flickvän och hennes tjej-kompisar. Har du fler tips på tjej-öl (ljus lager) Fortsätt spamma tråden i så fall.
Är det nån som varit dum mot dig idag, eller varför detta påhopp?Du leder tråden. Med samma öl-smak som min flickvän och hennes tjej-kompisar. Har du fler tips på tjej-öl (ljus lager) Fortsätt spamma tråden i så fall.
Nä, ingen har varit dum. Men jag läste nåt matcho inlägg av lager-snubben här och blev lack.Är det nån som varit dum mot dig idag, eller varför detta påhopp?
F.ö. är det väl IPA som är tjej-öl om någon.
Tuff som ett lokomotivDu leder tråden. Med samma öl-smak som min flickvän och hennes tjej-kompisar. Har du fler tips på tjej-öl (ljus lager) Fortsätt spamma tråden i så fall.
Snarare full som en kastrull. Jag ber om ursäkt för drygt inlägg. Ska testa en ljus lager ikväll. Kanske bli man gladare av en sån?Tuff som ett lokomotiv
Snarare full som en kastrull.
Jag är glad, om bara börjar tänka på en!!!!Kanske bli man gladare av en sån?
#metoo
Å andra sidan har jag ALDRIG skrivit negativ om andra ölsorter. Skriver bara ofta att jag (helst) INTE dricker annat än "tjejöl" (pilsner alltså) ?
Men jag cyklar lite som än tjej, och då är det klart, att jag ska dricka som en tjej.