Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Liten uppdatering. Har köpt ölglas och bryggt öl.Behöver lite inspiration till nya ölglas.
Några förutsättningar:
1. Ska klara att rymma en 44 cl burk, gärna 50 cl.
2. Inget tryck eller etsat mönster
3. Gärna en form som matchar smakrika och rejält humlade west coast IPA, NEIPA, DIPA och Red IPA.
4. Gärna på fot, men totalhöjd får inte överstiga 18 cm totalhöjd (pga litet vitrinskåp).
5. Maskindisk

Bra? Har en i kylen jag inte provat ännu
Absolut.Bra? Har en i kylen jag inte provat ännu
Elefantöl, jo ja tackar...
Hallå eller! Hur kan man inte förvänta sig rökig smak när man köper rököl??Den här var inte dum alls! Förväntade inte mig den rökiga smaken, riktigt trevligt
Visa bilaga 662003
Jag tog den för etiketten var ball, förstår inget av vad som står där ? det blir mer spännande så ?Hallå eller! Hur kan man inte förvänta sig rökig smak när man köper rököl??
Nu vet du vad Rauchbier betyder. ;)Jag tog den för etiketten var ball, förstår inget av vad som står där ? det blir mer spännande så ?
Den ser intressant ut, tack för tips
Den där ser jag till att alltid ha hemma, har du provat Quadrupeln, den är riktigt god...
Jo då, har en i kylen ?Den där ser jag till att alltid ha hemma, har du provat Quadrupeln, den är riktigt god...
Helt fantastiskt ? Jag avnjöt precis en och fick så dåligt samvete och skämdes över att jag inte delade med mig av upplevelsen men det löste du innan jag hann leta upp burken i återvinningen ?
Äntligen!
Ohh, den är tillbaka på bolaget! Hade jag missat!
"the secret ingredience"!Hm, nu är ju inte Tsingtao nån höjdare, men ytterligare anledning att undvika.
![]()
Tsingtao beer loses its fizz in South Korea after video of worker appearing to urinate into tank
China’s Tsingtao beer reportedly experiences a consumer backlash in South Korea after video of a worker appearing to urinate into a beer tank goes viralwww.theguardian.com
Det kom hem en sådan igår
Har du tröttnat på tyska öl, eller på mig?Äntligen!
"Produced with premium ingredients". Något för premiumtråden :D"the secret ingredience"!
Säljer systemet ostar?plockat bort Rochefort 10