Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Spännande.Nu blev det en Ard Ri från Smedsbo Slott (Royal Irish Stout, bourbon oaked).
Helt fantastisk öl som vanligt ifrån Smedsbo...
I morgon släpps Saltz Stout och Hibernicus Red Ale från samma bryggeri (beställningssortimentet), Saltz stout har jag druckit fler gånger på ölmässor och den kan verkligen rekommenderas.
Ibland? Öl behövs VARJE måndag!!!Ibland behövs det en öl även på måndagen
Har också beställt julölen. Hibernation Ale.Inte lika många, men en del av julölen säkrade! :)
Nån ska väl provsmakas så kanske man hinner beställa fler av dom som man tycker om...
Visa bilaga 664446
Den är mycket god! Har inte hittat någon som matchar den som jul-/vinteröl. Hög humlig beska, inte för söt, fyllig och smakrik, stark.
Såg nu att den inte finns på lokala bolaget och på nätet är det kollikrav.Den är mycket god! Har inte hittat någon som matchar den som jul-/vinteröl. Hög humlig beska, inte för söt, fyllig och smakrik, stark.
Finaste etiketten också, men nya bilden saknar tyvärr granarna och cederträden.
24 går åt under vintern. Annars sambeställning.Såg nu att den inte finns på lokala bolaget och på nätet är det kollikrav.
Puh, sparade en slant! ;)
=) Ska bara ha en, eller två, inte värt besväret, för många andra julöl jag prioriterar före, tråkigt när leverantören envisas med kollikrav...24 går åt under vintern. Annars sambeställning.
Här är den. Har druckit den själv. http://godsvinet.radium.se/hibernation-ale-11332/=) Ska bara ha en, eller två, inte värt besväret, för många andra julöl jag prioriterar före, tråkigt när leverantören envisas med kollikrav...
Var 100% säker att jag haft den tidigare på flaska men ingen incheckning på Untappd, får söka igenom på Google Photos! ;)
Kort vinter, 6-8 dagar. Bor du i Malmö? ?24 går åt under vintern
6-8 dagar är väl inga problem att få i sig 24 på? ?Kort vinter, 6-8 dagar. Bor du i Malmö? ?