biffsorken
Aktiv medlem
[OT] Vilken (lagom) kall öl dricker du nu?
Omnipollos hatt. Fast det ölet hör egentligen sommaren till.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Köpte ingen sån. Brukar inte gilla dem och i år kom jag ihåg det.
Jag tycker att den är åt helsike för söt, men jag har köpt en pava av deras Imperial Dark som skulle vara mindre söt.Köpte ingen sån. Brukar inte gilla dem och i år kom jag ihåg det.
Älskar den ?Köpte ingen sån. Brukar inte gilla dem och i år kom jag ihåg det.
Snudd på magiskt god. :)Älskar den ?
Ingen man hinkar i sig i mängder!Lite sen men tog just årets första pumpaöl. Väldigt speciell den här, var godast till pepparkakor :)
Visa bilaga 665290
Den där är är värd 50:- flaskan i mina ögon, ett kap mao...
Kul! Har bryggt en del men var tyvärr flera år sedan nu ?Bryggde denna själv, tog slut innan jag hann ta en bild :-) Köpte ett bryggpaket från "brew monkey", och det blev bra (en mörk, trappist liknande öl)
Visa bilaga 665338
Nä, de är ju goda. Finns ett gäng i förrådet.Jag tycker att den är åt helsike för söt, men jag har köpt en pava av deras Imperial Dark som skulle vara mindre söt.
Lär inte få tillfälle att korka upp den i år, men det är förmodligen inget problem!
Gillar den, riktigt bra!Den här var fin ?
Visa bilaga 665366
Jag lärde mig dricka öl som 19åring, genom att köpa ett 12pack tjeckiska Budweiser 50cl östeuropeiska glasflaskor, på den tiden sånt såldes i lågprisbutiker. Undrar om jag inte cyklade Gitane till affären.
5% ???på den tiden sånt såldes i lågprisbutiker
Nejnej 3,5%. Men tycker de flesta pilsner är bra i 3,5%. Urquell är bättre som 3,5.
Chouffe Houblon på 9% då...Visa bilaga 665951
Lagunitas. Fanns ingen starkare.
Westmalle dubbel, 7%Chouffe Houblon på 9% då...
Vågar knappt köpa I&G...Nä, den här köper jag inte igen.
Visa bilaga 666044