Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Världens godaste öl!
Gillade verkligen Todd the Ax Man när den kom. Köpte direkt ett par stycken av Surlys egen version när jag såg den
Jag gillade den här, prickade ganska precis min ipa-smakGillade verkligen Todd the Ax Man när den kom. Köpte direkt ett par stycken av Surlys egen version när jag såg den
Just det. Det stämmer liksom tidigare inlägg som analyserat bilden. De lurade mig vilket var lätt. Jag måste dit igen köpa en starkare öl. Payback time!Westmalle dubbel, 7%
Har en i kylen, kanske i morgon ?
Har du hunnit nyktra till ännu? 6 st 12%! Vilken var godast? =)Visa bilaga 668004Kvällens laguppställning.
Jovars! Det smög sig in ytterligare en stout, en ipa och något hembryggt. Dock var jag inte ensam, jag fick hjälp av vännerHar du hunnit nyktra till ännu? 6 st 12%! Vilken var godast? =)
Jovars! Det smög sig in ytterligare en stout, en ipa och något hembryggt. Dock var jag inte ensam, jag fick hjälp av vänner
Och orginalet är bäst, tätt följt av salted caramel och tart cherry.
?
Tur du har vänner! ;) Cherry, så pass, körsbär är knepig när det kommer till smaken, gäller att det blir rätt annars blir det så fel. :)Jovars! Det smög sig in ytterligare en stout, en ipa och något hembryggt. Dock var jag inte ensam, jag fick hjälp av vänner
Och orginalet är bäst, tätt följt av salted caramel och tart cherry.
?
Ojojoj, nu händer det ? Jarek har konverterat och överger pilsner ?
Nej, Jarek blir INTE weissbier loverOjojoj, nu händer det ? Jarek har konverterat och överger pilsner ?
Nej, Jarek blir INTE weissbier lover![]()