Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Den där Stigbergets måste jag pröva.Har testat några olika här.
Gnesta APA'n var ju sjukt skummig.
Spökraket riktigt god
Stigbergets bitter var ju speciell :)
Ahlafors Britt fin
Visa bilaga 679197
Visa bilaga 679198
Visa bilaga 679199
Visa bilaga 679200
Hoppas det!
Var iofs bäst före 23/09/2023. =)Hoppas det!
Jäklar vad du hinkar lager ? hyfsad skumkrona personligen tycker jag det blir lite avslaget. Men sätter gärna sista touchen med lite skum.
Innan jag börjar dricka, fyller jag hela glaset (0,5l),då är det bara "två fingrar". Skum på bilder är bara för skojs skull ?Jäklar vad du hinkar lager ? hyfsad skumkrona personligen tycker jag det blir lite avslaget. Men sätter gärna sista touchen med lite skum.
Ipa kan ju vem som helst göra, bara dölja allt med humle. Att göra riktig öl är svårare, bara tyskar o tjecker som grejar det! Och Peter Orest förstås?T.o.m grodätarna gör god öl, varför har tyskar och tjecker så svårt... Fast Frau Gruber, Brewheart, Fuerst Wiacek och Sudden Death gör bra öl, tjecker, mjaaa...Visa bilaga 680087
Fast allt utan humle smakar likadant...Ipa kan ju vem som helst göra, bara dölja allt med humle. Att göra riktig öl är svårare, bara tyskar o tjecker som grejar det! Och Peter Orest förstås?
Nä, Innis & Gunn får vara.
Den sämsta i serien så här långt, de andra var riktigt bra!