jarek996
Aktiv medlem
[OT] Vilken (lagom) kall öl dricker du nu?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det är en dag imorgon ocksåNu säger de att jag ska åka hem![]()
Jycken fyller 9 ock vill ut i skoga då.Det är en dag imorgon också![]()
Den var väldigt bra!Valsviken var ju fantastisk i år!
Intressant prislapp. Spontant svårmotiverad, men vad tycker du efter att ha smakat?Visa bilaga 744370
Från det lokala bryggeriet, enligt Google maps ca 1000 meter hemifrån. Ett godisöl men inte helt utan alkohol.
Som jag skrev, godisöl. Tyvärr dricks det lite för snabbt. Det händer att Pangpang gör riktigt goda öl men ofta är de lite (mycket) dyra, "inget som drabbar en som inte var fattig".Intressant prislapp. Spontant svårmotiverad, men vad tycker du efter att ha smakat?
Jag testade en förra året och en gång aldrig mer.Visa bilaga 744453
Vet inte vad jag ska tycka om den.
Både vidrig och ganska god på en och samma gång.
Nä, slutade med att jag hällde ut skitenJag testade en förra året och en gång aldrig mer.
Brekeriet, Sveriges knasölsbryggeri nummer 1.Visa bilaga 744453
Vet inte vad jag ska tycka om den.
Både vidrig och ganska god på en och samma gång.
Lägger de ner? Då måste jag skynda mig att prova några olika medan de fortfarande finns. Har inte druckit Brekeriet sedan 2014.Brekeriet är sveriges bästa bryggeri imho. Synd att dom inte går runt. Jag tycker på riktigt att det är synd att dom försvinner.
TyvärrLägger de ner? Då måste jag skynda mig att prova några olika medan de fortfarande finns. Har inte druckit Brekeriet sedan 2014.