Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vissa har det bra!Visa bilaga 761042
Svärfar bjöd på egen skjuten älg. Svågern på drickat.
Den har jag nog missat, funnits länge?
Kommer inte ihåg när jag köpte den, men tror inte det var så länge sedan. Fanns ett par stycken i ölförrådet.Den har jag nog missat, funnits länge?
Det var ivf inte i förrförra veckan vi missade den.Den har jag nog missat, funnits länge?
Blandade visst ihop den med den "vanliga".. Men denna funkade ju också fint.En av få röda som jag återkommer till...Visa bilaga 761426
Det stämmer nog säkert, det var nog bryggt ordentligt tidigare, nu är det nog humlearom och kortare lagring för att det ska bli mer vinst.Köpte ett par Carlsberg Hof häromdagen...Har nog inte gjort på säkert 10 år...
Och de smakade bläää! Är det för att de är "Organic" nuförtiden?
De var godare förr som jag minns det...
På 1990-talet hävdade jag att jag kunde känna skillnad på danskbryggd och svenskbryggd Carlsberg. (Den danska var godare.)Köpte ett par Carlsberg Hof häromdagen...Har nog inte gjort på säkert 10 år...
Jag har precis samma minne av det. Den danska var godare!På 1990-talet hävdade jag att jag kunde känna skillnad på danskbryggd och svenskbryggd Carlsberg. (Den danska var godare.)
Köp riktig öl iställetKöpte ett par Carlsberg Hof häromdagen...Har nog inte gjort på säkert 10 år...
Min bror frågade, när vi var på bryggeribesök på Tuborg, hur det kom sig att den svenska inte är lika god som den danska. Svaret löd typ: fordi den er tilpasset til den svenske smag.På 1990-talet hävdade jag att jag kunde känna skillnad på danskbryggd och svenskbryggd Carlsberg. (Den danska var godare.)
Trots att den är Premium, frisk och aromatisk?Denna var inte god.
Den är lite bättre än Sort Guld, Slots, Hansa mfl katastrofer. Men Lidl är ju tyskt...Trots att den är Premium, frisk och aromatisk?
Bra keps!Int just nu men igår blev det små Fagerhult & dansk fadöl med apelsin å i Vinglas perfekt efter en långsam dag i skolan .
Sen att jag "vaknade" imorse å fattade int att jag var vaken 05:25 det var lite tyngre att bege sig till skolan idag .
Blir nog någe flasköl frammåt helgen funderar på Yeti om de finns kvar .
Paul
De är ju lite olika från år till år.Inbillning? Minns att den tidigare versionen var godare. Har nog en flaska kvar så ska testa den parallellt.Visa bilaga 761912