Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vem blandar Bourbon, konjak och port?
S.k. häxbrygd.Vem blandar Bourbon, konjak och port?![]()
Dito. Allt svårare att få tag på. Ingen som vill jobba på fälten längre, sägs det.Efter drygt 15år har jag fortfarande inte hittat en godare öl! Men skam den som ger sig! Skål!
Visa bilaga 799574
Detdär är trevligt... Riktigt trevligt... På tal om trevligt, har någon cyklat i utkanten av Borås senaste månaden, och gjort 'observationer'?Dito. Allt svårare att få tag på. Ingen som vill jobba på fälten längre, sägs det.
Det duger inte ens till att marinera kött, jag har testat.Ikväll blir det klassiskt fulöl.
Väldigt tunn skumkrona. Lätt doft av öl. Liten beska. Sötjolmigt. Kemisk bitterhet. Påtagligt spritigt. Inget vidare. Jag tror inte att 10 % alkohol är lämpligt för denna typ av öl.Visa bilaga 799526
Ja, den var inte någon höjdare! Synd...Den kan ni ju skippa.. Kan nog garantera att minst 98% av ölen (inkl alkoholfria) på bolaget är bättre. Visa bilaga 799699
Vet inte hur det gick men det var på gång ett tag sedan att klostret skulle bli av med vattenkällan som de använt i alla år.Dito. Allt svårare att få tag på. Ingen som vill jobba på fälten längre, sägs det.
Snart på bolaget igen! 31/10: https://www.systembolaget.se/produkt/ol/rochefort-10-162703/Såg att mitt lokala utskänkningsställe har annonserat säljstart för R10 vid månadsskiftet.![]()
Zwickl Hell - My kind of hell! ;)
Det har jag.Efter drygt 15år har jag fortfarande inte hittat en godare öl! Men skam den som ger sig! Skål!
Visa bilaga 799574
Vad kan man göra för observationer utanför Borås?Detdär är trevligt... Riktigt trevligt... På tal om trevligt, har någon cyklat i utkanten av Borås senaste månaden, och gjort 'observationer'?![]()
Inget fel att vara nöjd med RF10!Det har jag.
Lång historia, men det kokar ner till hästar, ryttare och om man har tur, pisksnärtarVad kan man göra för observationer utanför Borås?
Jag tänkte först Pissväder... Piss... Foster's
Men sen ser jag ingen koppling till Borås och Foster's.
unangenehm, fast ungenießbar![]()
Vaknade tidigt?
Hehehe, glömde posta i tid.Vaknade tidigt?