Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kanske inne igen. Men var lite poppis för 25 år sedan.Är KÖLSCH trendy? OK, då blir det KÖLSCH idag!
Denna smakar dock bara parfym!Knoblach verkar intressant.
![]()
Trio i absolut världsklass i fredagens släpp - Beernews
Fredagens släpp bjuder på tre mästerliga öl i stilarna västkust-ipa, porter och traditionell lager. Men även ett somrigt öl från Åhus, en svag trappist och en smoothie-sour med tydliga jordgubbar är värda att kolla upp.www.beernews.se
VART ÄR VÄRLDEN PÅ VÄG
Visa bilaga 818538Westmale Extra till dagens cykling. Borde varit något från Italien men det kändes lite tidigt att gå på rödpanget.
Glömde checka in min igår..Äntligen en riktigt god öl från Nils Oscar! Var orolig de hade använt någon "modern" humle men icke! :)
Visa bilaga 818535
En av favoriterna i standardsortimentet..
... Måste komma ihåg att prata med min arkitekt om den där tappkranen i köket...Guinness Draught. Mycket gräddig skumkrona. Lite tunt till en början men det här är ett lätt, friskt mörkt öl med tydliga brända toner och viss brödighet. Kunde ha serverats kallare.
(Jag har alltså inte druckit Guinness på burk sedan en minnesvärd kväll i augusti 1997.)Visa bilaga 818422