Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tyckte min var lite "funky". Hade inte förväntat mig det.Bra. Mörkt och alkoholsvagt
.../ tydlig klassisk pilsner /...
Ok. Inget speciellt.
6,0 eller 0,0?Strong ale är ju oftast gott. Synd bara på alkoholstyrkan.
En av deltagarna daterade den till 2017.Oj. Hur gammal?
Gott! Hade den någon beska kvar?
Oj. Hur gammal?
Hittade ni någon läsbar märkning? Annars undrar jag om den inte rentav kan vara äldre än så. Kul hur som helst, hoppas att den smakade.En av deltagarna daterade den till 2017.![]()
Bäst före 2017, när jag tittar närmare. Men visst blir man lite darrig när till och med en serbiska uttrycker tveksamheter kring att förtära alkoholhaltig dryck.Gott! Hade den någon beska kvar?
Hittade ni någon läsbar märkning? Annars undrar jag om den inte rentav kan vara äldre än så. Kul hur som helst, hoppas att den smakade.
Underbart att läsa. Jag ska se om jag har någon kvar i jordkällarens mörkaste vrår, isf är den din (om du lovar att ta hela självBäst före 2017, när jag tittar närmare. Men visst blir man lite darrig när till och med en serbiska uttrycker tveksamheter kring att förtära alkoholhaltig dryck.
Väldigt, väldigt god; sällan jag känner att jag gärna tagit hela flaskan själv men den här hade jag gärna spenderat en helkväll med på egen hand. Inte mycket beska; däremot ganska mycket sötma.