[OT] Vilken (lagom) kall öl dricker du nu?

[OT] Vilken (lagom) kall öl dricker du nu?
1000021233.webp
 
[OT] Vilken (lagom) kall öl dricker du nu?
Visa bilaga 838084
När det är så här hett passar suröl bra! Emmaboda Mattenvelon smakar ungefär som sånt där surt vattenmelongodis. Alkoläsk för vuxna.

Min hustru, som är barbar, påstår att det bara smakar vinäger. Jag gillar i och för sig vinäger.
Det blev två surisar till efteråt.
20260627_180324.webp
 
Tillbaka
Topp