[OT] Vilken laptop ska jag köpa?
Jaha, Igår började Autocad strula på min stationära dator, det löste sig men jag hade hjärtat i halsgropen ett par minuter... Idag började arbetsdagen med att min laptop som jag bla använder till min bokföring inte startade, efter ett par försök fick jag göra en restore och datorn funkar nu som den ska. Summa summarum har mitt förtroende för min gamla laptops tillförlitlighet fått sig en törn och jag började rent tvångsmässigt umgås med tanken att jag skulle köpa en ny. Jag har väldigt dålig koll på datorer, den jag har nu är en SONY VAIO som jag fick av en kompis när han blev smittad av MAC sjukan och den har ju förrutom den obefintliga batteritiden funkat bra.
Såå, vad ska jag ha?! Jag spelar aldrig men jobbar i Autocad, Illustrator och Photoshop, merparten av det sker på min stationära men möjligheten att kunna köra programmen även i laptopen är önskvärda.
Någon som har ett bra tips eller två.
Det får ju gärna vara en dator som inte är svindyr...
Såå, vad ska jag ha?! Jag spelar aldrig men jobbar i Autocad, Illustrator och Photoshop, merparten av det sker på min stationära men möjligheten att kunna köra programmen även i laptopen är önskvärda.
Någon som har ett bra tips eller två.
Det får ju gärna vara en dator som inte är svindyr...