Belse
Aktiv medlem
[OT] Vilken smartphone?
Har alltid haft Sonytelefoner (Ericsson...) och varit nöjd med dom så jag köpte mig en Z3C i höstas, och själva handhavandet var jag nöjd med, allting flöt fint i menyer och bra prestanda i övrigt också menmed allt detta glas som Sony envisas med så kändes den fruktansvärt skör, och snorhal att hålla i är den också. Efter 2-3 månader så tog jag upp telefonen ur fickan och skärmen var fullständigt spräckt och mig veterligen så har jag inte slagit i någonting så den hade spruckit av sig självt. Sök lite på Sony och spruckna skärmar så blir du nog ganksa så avskräckt ifrån deras nyare telefoner, även vattentåligheten kan diskuteras, många som får in vatten i dom och Sony skyller bara ifrån sig och skyller på att man inte har haft luckorna stängda på telefonen. Min telefon hamnade hos ARN till slut, och väl där så backade dom och gav mig pengarna tillbaks så nu har jag en Samsung A3 istället, snarlik storlek ochprestanda som Sonyn men känns tusen gånger mer gedigen i byggkvalitén så mitt råd är att passa sig för Sony, tveksam byggklvalitè, och totalt urusel kundsupport.