[OT] Visa din stenbro och träbro bild :)
Aha. Tack.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Aha. Tack.
Vilka broar ni hittar! Själv får jag nöja mig med såna här:
Den här bron var elak. Den som gjort den måste hata cyklister...
Över Brodalsbäcken (Lexbydal)? Om det är det har jag släpat virke till den, men frånsäger mig delaktighet i bygget då den är allt annat än elegant. Känner igen den pga den utstickande bjälken. Man kunde byggt den bra mycket bättre. Jag var delaktig i att röja och dra den stig mellan Lexby och Jonsered som den ligger på för några år sedan, men kom inte hela vägen till Jonsered med ledmarkeringar osv även om vi röjde nästan hela sträckan.
jajemen. Den är väl ok. Men 90-gradersbron en bit bort är lite dum däremot. Tekniskt utmanade :)Över Brodalsbäcken (Lexbydal)? Om det är det har jag släpat virke till den, men frånsäger mig delaktighet i bygget då den är allt annat än elegant. Känner igen den pga den utstickande bjälken. Man kunde byggt den bra mycket bättre. Jag var delaktig i att röja och dra den stig mellan Lexby och Jonsered som den ligger på för några år sedan, men kom inte hela vägen till Jonsered med ledmarkeringar osv även om vi röjde nästan hela sträckan.
Ja den ja.. Samma byggare!?jajemen. Den är väl ok. Men 90-gradersbron en bit bort är lite dum däremot. Tekniskt utmanade :)
å jävlar, Norge alltså. Vad mycket spektakulärt det finns där!Kylling bru i Romsdalen i Norge. Stor och reäl järnvägsbro, färdigbyggd 1923. Används fortfarande, men jag såg tyvärr aldrig något tåg köra över den.
Visa bilaga 433059
Dubbla poäng!Stenbro och träbro och en liten stenbro utanför Skövde.Visa bilaga 433262Visa bilaga 433263