[OT] Wakeboard GBG?

[OT] Wakeboard GBG?
Dagens påstående.

Wakeboard är världens mest frihetsberövande sporter.

Är ni med eller emot mig??

Ja,..........................jag har på took för lite att göra på jobbet idag så jag strtar mer än gärna en disktution:)

[OT] Wakeboard GBG?
Finns en bakom backaplan, i området bakom mattlandet. På en övervåning där. Kommer inte ihåg namnet eller adressen men det skall nog gå att hitta ändå. Mellan mattlandet och stora vägen mot horbach typ.
De gav ett seriöst intryck sist jag var där.

Själv kör jag på lånad bräda och jag har inte så mycket koll på kvaliteter på brädor

[OT] Wakeboard GBG?
=David skrev:
-------------------------------------------------------
> Menar du att du är på gång att dra ut och befria
> wakeboardåkarna från linorna så är jag med.
>
> Mvh David
>
> - Happy guerrilla -

Kan vi inte knyt fast alla wakeboardåkare i en coh samma lina istället,....Det tydker jag skulle var ahimmla festligt:)

[OT] Wakeboard GBG?
perzzon skrev:
-------------------------------------------------------
> Finns en bakom backaplan, i området bakom
> mattlandet. På en övervåning där. Kommer inte ihåg
> namnet eller adressen men det skall nog gå att
> hitta ändå. Mellan mattlandet och stora vägen mot
> horbach typ.
> De gav ett seriöst intryck sist jag var där.
>
> Själv kör jag på lånad bräda och jag har inte så
> mycket koll på kvaliteter på brädor

Det är denna som försvunnit. Vad jag hört i alla fall. Har kanske återuppstått.

[OT] Wakeboard GBG?
Är det t12 ni menar? Den finns kvar inne i gbg, på kungsgatan rätt långt upp har jag för mig. Men det är nog mer en klädbutik eg..?

[OT] Wakeboard GBG?
Wakeboard kan vara kul - om man har en båt som skapar rätt sorts wake, en bräda som inte suger och en båtförare som vet vad han/hon gör. Lägg till att det är mycket roligare när vädret är som det var idag och igår (23 grader i vattnet och 28 grader i luften på Trosa havsbad).

Inte så fri, men roligt när allt funkar.

(Säger jag, som lärde mig att åka Wakeboard i California på en original Skurfer i 1987, sommaren efter jag började med snowboarding.)

[OT] Wakeboard GBG?
Wake kanske inte är så fritt men det är förbannat skoj.

O en båt med bra wake är ju inte nödvändigt, men visst blir det en njutning om man har tillgång.
Allt hänger på tekniken, som vanligt... proffsen gör volter på plattvattnet. Själv behöver man så stor
wake man kan få. ;)

Trist att de inte va fler mtb-freaks som delade wake-intresset här i stan bara... http://happymtb.org/forum/read.php/1/221341/

[OT] Wakeboard GBG?
vilken priskategori snackar vi?
stadium,intersport har schyssta prisvärda nybörjar grejjer.
ska det vara bra skit hade jag nog gått till t12 eller concret.

Tillbaka
Topp