[OT] Whiskytråden - vad har du i glaset?

Eric W

Aktiv medlem
Rökig Bunna. Inte alls dum faktiskt, snarare överraskande bra för att vara en NAS för < 400kr. :-)

FullSizeRender-2.jpg

sikkel

Aktiv medlem
Otäckt!
Hällde upp en Bunnahabhain tog en bild och gick in i denna tråd.
Den är supersmaskig.
DSC_0264.JPG

stakka

Medlem
Vafalls! Har ingen druckit whiskey på snart 2 veckor? Insåg att julen inte var slut och hällde upp en Big Peat - Christmas Edition.

Bilagor

bluetail

Aktiv medlem
Altanpremiär! Vad passar bättre än att öppna en 27 årig whisky? Single grain för ombytets skull ?
image.jpeg

Farsan

Aktiv medlem
Vad händer? Fick bläddra till sid.8 innan jag hittade whiskytråden! Nåja det kan ju bero på att det är Torsdag. Fick nog och tog ledigt imorrn. Sitter här och "hinkar" Bowmore Black Rock (nä orkar inte ta nån bild) o försöker glömma att en fetgren fick min One-Up kittade XTR att likna ett Z, som dessutom fick för sig o smälla in i hjulet med ekersallad som följd. Spank/Tune/Sapin combo.
Imorrn tar jag "riskokaren" GXS R ner till Mönsterås o bluesfestivalen o fyller huvudet med skön blues o kanske en o annan pilsner.
Cykla gott o ha de
Farsan

Remne

Ny medlem
Blir nog en smutt på ett sample av Kilchoman sauternes cask matured, en limiterad utgåvan jag lyckades få sample på :-)

Novisen

Ny medlem
Fingrar på lådan och undrar om man kanske skall hoppa singel-malt och nöja sig med en blended. Chivas Brothers legend special reserv. Vet inte om jag skall öppna eller inte bara....

marr

Moderator
Forumvärd
Förjävla kallt o regnigt på östblocket. Så det dricks irländskt med kaffe, grädde och socker.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer