[OT] Zlatan tråden

[OT] Zlatan tråden
Jag tycker nog inte att PSG var så jävla kassa igår. Tyckte Pastore var bättre än vanligt. Backlinjen och Veratti höll ihop det bra bakåt, och Lavezzi var helt magisk.
Det var Z som var kass, helt kass. Kändes som buropen och visslingarna var riktiade mot honom på slutet.
Ang målet, så ja visst tur att han får bollen på sig. Men det är å andra sidan inte många andra spelare som tar närkampen på det sättet som Z gör där. Han trycker till och sätter sitt ben framför försvararens. Sen träffar bollen just där och går in. Men många andra anfallare hade låtit försvararen rensa där.

[OT] Zlatan tråden
Ja man måste nog ändå säga att det syns att han inte är på topp. Syns mindre i denna match men det syns tycker jag.

Kan ju samtidigt passa på att säga att det är grymt att kunna göra 2 mål när man är ur form. 5 mål totalt mot Marseille på 3 matcher e ju oxå rätt ok.

Trist med 2 matchers avstängning i CL, hoppas de kan överklaga och få ner till en match.

[OT] Zlatan tråden
Sådärja, så har man sett matchen.

Klockrent att byta ut Pastore som har en alldeles för låg lägstanivå. Nästa match tippar jag att han börjar han på bänken. Samma borde gälla med Lukas "ego" Moura... Noterade att Z fick mycket mer bollar m Gamiero och Menez på plan, och då blir det mål.

[OT] Zlatan tråden
Returen blir skoj! Psg blandade mkt bra spel med lite halvdant. Returen blir mkt skoj. Är messi bort med sin skada (man kan ju hoppas iaf) så tror jag faktiskt på psg.

Game on! :)

[OT] Zlatan tråden
Globalistic skrev:
-------------------------------------------------------
> Av det jag såg på sporten verkade farten vara
> hög och psg såg offensiva ut. Synd att jag
> missade matchen. Ska bli intressant att följa
> returen...

Ja, returen blir riktigt spännande om psg håller samma tempo som igår i kombination med snäppet högre passningssäkerhet, och lite mer tur med stolpträffarna.

Btw, så testade jag viaplay, helt ok ipluggad i tv:n.

[OT] Zlatan tråden
Bjudning, klar offside på Zlatan! Han står offside men är "passiv" i läget innan och får alltså inte röra stolpreturen. Tack domaren! :-)

[OT] Zlatan tråden
Hoppas så innerligt att jag ser att bang skrivit här ikväll när jag loggar in!

Vinn psg vinn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Senast ändrad:
[OT] Zlatan tråden
Ja det blev ju lika i förra matchen så alla vinster funkar.

Däremot är det lite konstigt med bortamåls regeln vid ett lika resultat.

0-0 och 1-1 vinner Barca. 2-2 är lika och blir förlängning och eventuellt straffar. 3-3 och uppåt vinner psg.

[OT] Zlatan tråden
Tack för att du fyllde ut. Det va ju inte det som jag inte fattade...

:)

Tror på en målrik andra halv å 2-3 till PSG.

Barca - Messi, Messi
PSG - Zlatan, Pastore, Zlatan

Säkert Helt fel ;)

[OT] Zlatan tråden
schture skrev:
> Zlatan går omkring och
> gnäller och viftar med armarna ;-)

Haha! +1

Däremot inleder han målfesten för PSG och avslutar den. PSG är ju ett helt annat lag mot bra motstånd. Å Zlatan är bättre när han utmanas.

[OT] Zlatan tråden
schture skrev:
> 3 - 1 till Barcelona. Zlatan går omkring och
> gnäller och viftar med armarna ;-)

Har varit mkt bra hitills.

[OT] Zlatan tråden
Globalistic skrev:
> schture skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Zlatan går omkring och
> > gnäller och viftar med armarna ;-)
>
>
> Haha! +1
>
> Däremot inleder han målfesten för PSG och
> avslutar den. PSG är ju ett helt annat lag mot
> bra motstånd. Å Zlatan är bättre när han
> utmanas.

+1

Helt okej första halvlek! Känns inte helt barcasolklart.

[OT] Zlatan tråden
kitzblitz skrev:
> Meh; är det 3:1? Då är det väl ganska
> solklart, eller?

Det var nog mer tänkt som ett tips, nu blev det 1-1 och det var rätt nära att psg slog ut Barca.

Stor skillnad på psg mot i ligan, så det är synd att det är över för denna gång.

[OT] Zlatan tråden
Mååååååååååååååål Zlaaaaaaatan!

Denna gång gick det i alla fall.....

Första straffmålet, hoppas han håller ut längre än 2.5 år denna gång :)

Tillbaka
Topp