[OT] Zlatan tråden

[OT] Zlatan tråden
Jag förstår att många är irriterade på medias Zlatanhysteri, men Zlatan själv visar ju att han är en bra och trevlig person. Ta en kik på hans intervju med Ola Wenström tex. Sen kanske Zlatan behöver lite ledande frågor för att kunna svara, men alla kan inte vara bra på allting.

Sen tycker jag att Viasats tjejreporter är fruktansvärt bra på sitt jobb. Rena motsatsen till Jihde.

[edeit]fel namn på Ola

Senast redigerad av en moderator:
[OT] Zlatan tråden
Jihde o co kan ju inte ställa en vettig fråga i en intervju. Då är det bättre med snygga brudar, ifall intervjun skiter sig så gör det inte något liksom, det är bra tv iaf.

[OT] Zlatan tråden
Hon e bra, jag håller med. Duktig när hon e med på F1 oxå.

Hur bra e ibra just nu då? Grym e han!
Lite mindre magi i år än tidigare men mer beslutsamhet och jävlaranamma.

[OT] Zlatan tråden
Sverige

frida_83747856.jpg

Spanien (Casillas flickvän)

cdm4chlog2n6nvdx1f4a365f7030c4f_sara-carbonero.jpg

[OT] Zlatan tråden
Jag missade den första halvtimmen på matchen. Otur kan man säga. Resten av matchen var ju bara en enda lång väntan på signalen.

Toivonen lyckades pricka in två mål för PSV. Zlatan, Toivonen och Elmander spelar ruggigt bra just nu!

[OT] Zlatan tråden
lleberg skrev:
-------------------------------------------------------
> Sjukt snyggt mål iag!
>
>
>
> Ibra kadabra!

Imponerande att han vågar hålla i bollen så länge i straffområdet. Världsklass!

[OT] Zlatan tråden
Grymt mål men satan va dåliga Milan är, tyvärr.
Blir svårt att göra ngt i cl som de spelar men med lite tur kan de nog ta serie A fast då krävs det nog att de vinner mot lag som lecce iofs :)

[OT] Zlatan tråden
båtbensbudet skrev:
> Grymt mål men satan va dåliga Milan är,
> tyvärr.
> Blir svårt att göra ngt i cl som de spelar men
> med lite tur kan de nog ta serie A fast då krävs
> det nog att de vinner mot lag som lecce iofs :)

Japp! Trots alla välbetala stjärnor i Milan spelade Milan blekt. Deras löner borde vara prestationsbaserade. Stackars alla ditresta Milan fans :(

[OT] Zlatan tråden
Pato var skitdålig, han for runt som en yr höna. Det blir helt klart Ibra och Cassano på topp från start, när även Robinho är tillbaka på vänstern så blir det åka av från start för att punktera matchen inom 5 minuter. Sen kommer väl Pato in i slutet av andra. No brainer...

[OT] Zlatan tråden
Globalistic skrev:
> Fula å fula, kanske mindre snygga :) Men han var
> rejält surig i går. Hade jag tjänat lika många
> miljoner i månaden som honom hade jag aldrig
> varit sur :D

Ja han var riktigt grinig. Han e oftast bra när han e grinig så man får väl lära sig att gilla när han står och slår ut med armarna var och varannan minut .)

Njä, håller med, skulle inte heller vara grinig. Efter ett par minuter på planen skulle jag tjänat ett nytt cykelprojekt, svårt att inte le då :)

[OT] Zlatan tråden
Ja han tjänar väl runt 400.000 per Dag! Dessutom har han mer i lön än vad Hela Cesnas lag har tillsammans!!! Han har väl 9 mille EUR/år i milan. Utöver den lönen har han väl också pengar från Nike...

[OT] Zlatan tråden
Globalistic skrev:
> Ja han tjänar väl runt 400.000 per Dag! Dessutom
> har han mer i lön än vad Hela Cesnas lag har
> tillsammans!!! Han har väl 9 mille EUR/år i
> milan. Utöver den lönen har han väl också
> pengar från Nike...

Tur han har en Sambo/fru då. De pengarna klarar ingen kille bränna.

[OT] Zlatan tråden
Jo da. Det är inget konstigt. Däremot Ingvar Kamprad... Han har mycket stash som e svåra att bränna!!! Skullejag ha så mycket cashskulke jah bygga en velodrom inne, ute å en mini innomhus i mitt crib. Ah, kom igwm familjen är god för flera hundra miljader

[OT] Zlatan tråden
Globalistic skrev:
> Jo da. Det är inget konstigt. Däremot Ingvar
> Kamprad... Han har mycket stash som e svåra att
> bränna!!! Skullejag ha så mycket cashskulke jah
> bygga en velodrom inne, ute å en mini innomhus i
> mitt crib. Ah, kom igwm familjen är god för
> flera hundra miljader

Om du bara visste vad IKEA har på den stora anläggningen i Jkpg. 4-5 velodromer och lite annat gött. Men det är bara för IKEA anställda, tyvärr Bang. ;)

Tillbaka
Topp